Music Angel forsterkere - Djevelens forkjempere - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 14 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 SisteSiste
Viser resultater 181 til 200 av 272
    Intermediate leifen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    697
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Men han gav vel uttrykk for at disse kosta 6000kr nye , å spillte ræva av det meste .

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Jeg synes du burde holde deg for god til å skrive mer i denne tråden,dette produktet er nå kjent i hele verden og blir brukt hjemme av både studioteknikere,folk med nok av penger,vanlige mann i gata samt rør entusiaster så hva 3-4 personer her inne bryr seg om trenger du ikke forsvare.
    Ok, jeg hadde egentlig ikke tenkt å svare mer i denne tråden, men nå har jeg noe konkret å bidra med ang. Music Angel. Jeg har nemlig gjort et lite søk på "Music Angel" noen forum i det store utland:

avforums.com = 1 tråd med 2 innlegg
    HTguide.com = Ingen innlegg
    AVtalk.co.uk = Ingen innlegg
    Audiogon.com = 1 innlegg + 1 tråd ang. støy
    hififorum.co.uk = Ingen innlegg
    hififorum.nu = Ingen innlegg
    hifi-forum.de = En tråd med 4 innlegg
    diyaudio.com = Rundt 100 innlegg (flere norske der)
    Stereophile.com = Ingen innlegg

Bare en av Kjell`s MA-tråder her på AVforum har over 1500 innlegg.

Mulig jeg ikke har søkt på de "rette" forum, men at dette produktet (og jeg søkte på alt fra denne produsenten, ikke noe anbefalt versjon av Kjell) er så kjent i verden og "lille" Norge henger så langt etter er nok en smule overdrivelse.

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Altså min kjære Skrotnisse betyr det at jeg får kjøpt Arrayene dine for 5000,- siden den andre saken var dyrere en dine ferdigbygd ? 8)

Dom hadde jo vært kjekke som bakhøytalere da

He he nei men tilbake til tråden, alt er relativt og folk har forskjellige preferanser, det ville dog forundret meg stort hvis MA og 6000 Kroners høytalerene ville vært i nærheten av Skrotnisses anlegg lydmessig.

Men som sakt smaken er forskjellig og det vil aldri komme noen fasit på hva som er riktig lyd, problemet er er at noen mener de har fasiten og nåde den som ikke er enig.

Men jeg har fremdeles lyst til og teste saken, hadde vært fint og ha ett grunnlag og uttale seg på :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skjønner **** ikke hvorfor slike tråder med ordkløyverier får fortsette!! Dette her er jo værre enn valgdebatter med publikum i salen, der debattantene prøver å overgå 'motstanderen' med ordspill, sarkasme og ironi som i seg selv er langt utenfor saken. Denne tråden her er like teit som å overhøre fjortisser diskutere Jessica Alba, som skal være sååååå jævla pen.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De ligger ganske ofte på brukten, så det burde være greit å få tak i en med orginale rør. Greit å teste den orginalt satt opp for å ha en referanse til oppgraderingene. Jag har lekt litt med tanken selv da jeg selvfølgelig gjerne finner en god billig forsterker som kan brukes i et bi-oppsett selv om det ikke blir aktuelt å erstatte Ayon med den. At man kan tweeke litt og lære mer om rør samtidig er jo helt topp
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilke rør bør en velge til en MA om en trenger en kraftig forsterker med stålkontroll som ikke har en vintage-lydsignatur?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    2,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Ok, jeg hadde egentlig ikke tenkt å svare mer i denne tråden, men nå har jeg noe konkret å bidra med ang. Music Angel. Jeg har nemlig gjort et lite søk på "Music Angel" noen forum i det store utland:

avforums.com = 1 tråd med 2 innlegg
    HTguide.com = Ingen innlegg
    AVtalk.co.uk = Ingen innlegg
    Audiogon.com = 1 innlegg + 1 tråd ang. støy
    hififorum.co.uk = Ingen innlegg
    hififorum.nu = Ingen innlegg
    hifi-forum.de = En tråd med 4 innlegg
    diyaudio.com = Rundt 100 innlegg (flere norske der)
    Stereophile.com = Ingen innlegg

Bare en av Kjell`s MA-tråder her på AVforum har over 1500 innlegg.

Mulig jeg ikke har søkt på de "rette" forum, men at dette produktet (og jeg søkte på alt fra denne produsenten, ikke noe anbefalt versjon av Kjell) er så kjent i verden og "lille" Norge henger så langt etter er nok en smule overdrivelse.

De fleste fora du nevner der er vel mere i tråd med Hifisentralen og andre steder, hvor skibentene baserer sin virksomhet på å kjøpe dyr hifi etter råd fra hifi-pressen. Ville ikke bruke dem som sannhetsvitne. Også noe negativ reklame om 5-6 år gamle Music Angel på nettet - den gang de kom først. Også om støy.

Men ellers skrives det nå på noen tyske og amerikanske hifi-fora og sites om at de billige Music Angel tydeligvis selges i store antall og er populære. Har ikke referansene foran meg, og hvis du ikke klarer å finne dem, så er det OK.

På meg virker det som om de store mest anerkjente hifi-foraene og hifi-magasinene er kjørt helt i bakleksen hva god lyd angår. De lever i en slags innelukket high-end fortids-tilværelse, og har mistet kontakten med utviklingen. I den grad at folk flest finner det uinteressant å være aktive der. Så er det hyggelig at mange genuint musikk-interesserte mennesker finner mine innlegg interessante.

Du glemte visst også det danske hifi4all.dk - der står det om flere fornøyde eiere av Music Angel, samtidig som de oversees eller sables ned av "ekspertene" om at de umulig kan være noe bra ("billig kina-hifi"). Lærerik lesning for de som vil finne ut hvordan hifi-fora fungerer i praksis. Og som typisk er: De "ekspertene" som har mye negativt å si, har aldri hatt den selv eller prøvd den selv.

Merk at det er ingen som sier at ikke hifi til 200.000 kr kan lyde bra. Problemet er bare at denne kunnskapen blir uinteressant når hifi til 20.000 kr lyder like bra. Så blir "ekspertene"s kunnskaper plutselig også uinteressante. Og kanskje er det t.o.m. en forutsetning å unngå mange velkjente dyre high-end høyttalere (som egentlig er feil-designet), når den billige Music Angel skal testes.

De billige Music Angel er altså ikke populære i den kommersielle hifi-pressen (ødelegger for annonsørene), og heller ikke i fora som beskjeftiger seg med DIY (delvis kommersielle de også), da de er alt for billige - det lønner seg ikke å bygge selv en gang.

Music Angel synes å være velkjent hos den "tause majoritet" som kjøper billig på eBay, etc., mens de sikkert bekjempes med alle midler, inklusive fake identiteter fra den kommersielle hifi-bransjen som blander seg inn på hifi-fora. Jeg får stadig pm'er og emails (Norge og utenlands) fra folk som sier de kvier seg for å poste på et forum og heller vil diskutere hifi privat.

Innlegget ditt bekrefter vel på en måte det jeg sier i svaret mitt her.....

Active Kong Arne sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    315
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjære Site moderator

Rørlig: Du har helt rett. Lett å bli engasjert av Kjell sine utsagn, men jeg har ingenting teknisk å bidra med, så jeg trekker meg ut av denne tråden nå.

gjør det !

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Altså min kjære Skrotnisse betyr det at jeg får kjøpt Arrayene dine for 5000,- siden den andre saken var dyrere en dine ferdigbygd ? 8)
    Nja, nå blir det jo poengtert at disse høytalerne til 6k gruser langt dyrere saker. Og vi er jo begge ute etter best mulig lyd i forhold til prisen. Hvis vi ser på nyprisen på k2 og array1400 så vil jo kanskje du ha enda mer på kjøpe deg et sånt par med 6k-superhøytaler. I og med man skal være hyggelig mot sine forumkollegaer kan jeg gi deg arrayene og 500kr i bytte mot k2 slik at du kan kjøpe disse billige superhøytalerne og sette array-skvipet bak

Men jeg har fremdeles lyst til og teste saken, hadde vært fint og ha ett grunnlag og uttale seg på :-D
    Det hadde vært konge å fått tak i en MA moddet av kjell b og ett par av disse super-høytalerne, sendt det til test hos endel av oss på forummet og bl.a. Knut Vadseth og Akto. Selvfølgelig blir det jo endel reising for denne forsterkeren, og sikkert litt jobb for Kjell B, men tenk så kjekt å få stoppa kjeften et samlet norsk hifi-miljø en gang for alle. Jeg ser også for meg at LMC på hfs ville ha satt pris på å kaste ut sitt annerkjente trio-oppsett en gang for alle
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kjell B.
    De fleste fora du nevner der er vel mere i tråd med Hifisentralen og andre steder, hvor skibentene baserer sin virksomhet på å kjøpe dyr hifi etter råd fra hifi-pressen. Ville ikke bruke dem som sannhetsvitne. Også noe negativ reklame om 5-6 år gamle Music Angel på nettet - den gang de kom først. Også om støy.

Dette er vel en ganske drøy påstand om skribenter, at du ikke vil bruke dem som sannhetsvitner er greit, men det betyr ikke at alle skribenter er kjøpt og betalt.

Men ellers skrives det nå på noen tyske og amerikanske hifi-fora og sites om at de billige Music Angel tydeligvis selges i store antall og er populære. Har ikke referansene foran meg, og hvis du ikke klarer å finne dem, så er det OK.

Du kom også med ett innlegg i denne tråden hvor du sa "bare for og ta ett tall, 3000 stk" og bare en promille av dem hadde feil" eller noe i den retningen, det er ikke 3000 MA her til lands, mest sansynelig ikke 300 stykker heller, er du heldig finner du kanskje 100 stykker men det er nok i overkant det også, jeg klarer heller ikke og finne den store mengden med skjulte og redde brukere som er fornøyd med MA etter og ha brukt hele morgenen på nettsøk via Google,AOL,Yahoo og Live search.
    Det er ikke OK, hvis du ikke har referansere foran deg er det på tide at du finner dem Kjell, når du drar dette så langt som du gjør må du komme med en eller annen form for dokumentasjon, ditt ord holder ikke lenger i denne sammenhengen.

På meg virker det som om de store mest anerkjente hifi-foraene og hifi-magasinene er kjørt helt i bakleksen hva god lyd angår. De lever i en slags innelukket high-end fortids-tilværelse, og har mistet kontakten med utviklingen. I den grad at folk flest finner det uinteressant å være aktive der. Så er det hyggelig at mange genuint musikk-interesserte mennesker finner mine innlegg interessante.

Ehhh Quote "De lever i en slags innelukket high-end fortids-tilværelse, og har mistet kontakten med utviklingen" Vi snakker om en MA rør amp her kopiert av en eller annen konstruksjon lagd rundt 1940, hvor i alle dager har du dette i fra.
    Og du tar feil Kjell, Jeg og jeg vil anta at det er flere som er enige med meg finner ikke dine innlegg som interessante men svært provoserend, og ja jeg genuint musikk interessert.

Du glemte visst også det danske hifi4all.dk - der står det om flere fornøyde eiere av Music Angel, samtidig som de oversees eller sables ned av "ekspertene" om at de umulig kan være noe bra ("billig kina-hifi"). Lærerik lesning for de som vil finne ut hvordan hifi-fora fungerer i praksis. Og som typisk er: De "ekspertene" som har mye negativt å si, har aldri hatt den selv eller prøvd den selv.

Igjen så er det jo de store produsentene som betaler ekspertene for og rakke ned på det billige kinesiske produktet som vil revlusjonere de store massenes syn på musikkgjengivelse og stoppe pengestrømmen fra de meneskene som blir lurt til og kjøpe noe de tror er top of the line til overpris, dette er jo noe alle vet 8)

Merk at det er ingen som sier at ikke hifi til 200.000 kr kan lyde bra. Problemet er bare at denne kunnskapen blir uinteressant når hifi til 20.000 kr lyder like bra. Så blir "ekspertene"s kunnskaper plutselig også uinteressante. Og kanskje er det t.o.m. en forutsetning å unngå mange velkjente dyre high-end høyttalere (som egentlig er feil-designet), når den billige Music Angel skal testes.

Nei det er i hvertfall ikke MA det er noe feil med, bare ikke bruk noen velkjente høytalermerker så oppnår du nirvane ??
    Dette grenser til og bli patetisk

De billige Music Angel er altså ikke populære i den kommersielle hifi-pressen (ødelegger for annonsørene), og heller ikke i fora som beskjeftiger seg med DIY (delvis kommersielle de også), da de er alt for billige - det lønner seg ikke å bygge selv en gang.

Nei, dette er ett produkt for grasrota og de ikke komersielle, foren dere folkens, snart blir det revulosjon !!

Music Angel synes å være velkjent hos den "tause majoritet" som kjøper billig på eBay, etc., mens de sikkert bekjempes med alle midler, inklusive fake identiteter fra den kommersielle hifi-bransjen som blander seg inn på hifi-fora. Jeg får stadig pm'er og emails (Norge og utenlands) fra folk som sier de kvier seg for å poste på et forum og heller vil diskutere hifi privat.

Bra at du får mailer fra de som kvier seg for og legge ting ut offentlig, slett navn og addresser og legg ut noen av mailene her så vi får se om det er noe grunnlag for det du sier, din troverdighet er ikke eksisterende for øyeblikket.

Innlegget ditt bekrefter vel på en måte det jeg sier i svaret mitt her.....

Dette begynner og ligne på en eller annen konspirasjonsteori og det er mulig at det er slik det føles for deg Kjell, men , du unnviker konsekvent og komme med noen som underbygger det du sier, hvorfor ??

Det er vel det som provoserer mest her inne.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Nja, nå blir det jo poengtert at disse høytalerne til 6k gruser langt dyrere saker. Og vi er jo begge ute etter best mulig lyd i forhold til prisen. Hvis vi ser på nyprisen på k2 og array1400 så vil jo kanskje du ha enda mer på kjøpe deg et sånt par med 6k-superhøytaler. I og med man skal være hyggelig mot sine forumkollegaer kan jeg gi deg arrayene og 500kr i bytte mot k2 slik at du kan kjøpe disse billige superhøytalerne og sette array-skvipet bak

Selvfølgelig, at jeg ikke tenkte på den løsningen selv, søren også, hva hvis jeg gir deg 500 spenn og leverer K2ene på døra til deg ?

Det hadde vært konge å fått tak i en MA moddet av kjell b og ett par av disse super-høytalerne, sendt det til test hos endel av oss på forummet og bl.a. Knut Vadseth og Akto. Selvfølgelig blir det jo endel reising for denne forsterkeren, og sikkert litt jobb for Kjell B, men tenk så kjekt å få stoppa kjeften et samlet norsk hifi-miljø en gang for alle.

En slik test blir jeg absolutt med på, ikke fordi Kjell har overbevist meg, men fordi jeg er nyskjerrig på MA, dessuten burde jeg være en god kandidat siden jeg ikke er kjøpt og betalt av "bransjen"

Jeg ser også for meg at LMC på hfs ville ha satt pris på å kaste ut sitt annerkjente trio-oppsett en gang for alle
    :roll:

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    2,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette begynner og ligne på en eller annen konspirasjonsteori og det er mulig at det er slik det føles for deg Kjell, men , du unnviker konsekvent og komme med noen som underbygger det du sier, hvorfor ??

Det er vel det som provoserer mest her inne.

Svaret finner du i mitt forrige innlegg som du nettopp har kommentert.

Og jeg har da ikke noe mål i å bevise noe som helst. Det sier jeg konsekvent hele tiden.

Og hvis jeg ikke svarer på innlegg her, så er det ikke fordi jeg er blitt målløs og målbundet av mange sterke motargumenter, men fordi jeg har bedre ting å ta meg til - å bruke tiden til. Håper det er OK.

Jeg viser til tekniske løsninger og anbefaler folk å prøve - så kan de bevise det for seg selv hjemme i eget anlegg. Og sammenligne med de anlegg de hører på hifi-messer og i butikker.

Det jeg ellers skriver om hifi-pressen, etc., er et bidrag for at den "tause majoriteten" skal forstå HVORFOR tingene er som de er. Så kan man være enig eller uenig. Det ligger vel ingen konspirasjonsteori i det jeg skriver, mere et forsøk på en slags analyse av hele systemet/markedet/industrien rundt hifi, hvordan det fungerer.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svaret finner du i mitt forrige innlegg som du nettopp har kommentert.

Og jeg har da ikke noe mål i å bevise noe som helst. Det sier jeg konsekvent hele tiden

Jeg viser til tekniske løsninger og anbefaler folk å prøve - så kan de bevise det for seg selv hjemme i eget anlegg. Og sammenligne med de anlegg de hører på hifi-messer og i butikker.

Det jeg ellers skriver om hifi-pressen, etc., er et bidrag for at den "tause majoriteten" skal forstå HVORFOR tingene er som de er. Så kan man være enig eller uenig.

Ut i fra hva du har sakt tidligere svarer du som forventet, beklager (Ikke fordi jeg tror det betyr noe for deg...) men du kommer ikke med noe som underbygger påstandene dine, absolutt ingen ting, og det gjør at i hvertfall jeg ikke kan ta deg seriøst.
    At du har dine undretrykkte disipler som følger deg er sikkert fint, men i når alt kommer til alt er jeg redd for at du gjør mer skade for MA en godt og det er synd for den hadde sikkert fortjent og bli tatt seriøst.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    2,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Du kom også med ett innlegg i denne tråden hvor du sa "bare for og ta ett tall, 3000 stk" og bare en promille av dem hadde feil" eller noe i den retningen, det er ikke 3000 MA her til lands, mest sansynelig ikke 300 stykker heller, er du heldig finner du kanskje 100 stykker men det er nok i overkant det også...

Ut i fra hva du har sakt tidligere svarer du som forventet, beklager (Ikke fordi jeg tror det betyr noe for deg...) men du kommer ikke med noe som underbygger påstandene dine, absolutt ingen ting, og det gjør at i hvertfall jeg ikke kan ta deg seriøst.

Jaha, der er solgt (under) 100 stk. MA her i landet. Sier du.
    Siden det ikke går å telle antall eiere her på AV-forum må jeg nesten spørre:

Hvordan underbygger du det seriøst ?

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaha, der er solgt 100 stk. MA her i landet. Sier du.
    Siden det ikke går å telle antall eiere her på AV-forum må jeg nesten spørre:

Hvordan underbygger du det seriøst ?

Det var enkelt jeg tok bort gaffelen du skrev med når du antydet 3000 og delte på 10.

Men dette blir for dumt, jeg fortsetter gjerne en diskusjon, men da blir det teknisk og ikke basert på dine fantasier.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    2,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var enkelt jeg tok bort gaffelen du skrev med når du antydet 3000 og delte på 10.

Men dette blir for dumt, jeg fortsetter gjerne en diskusjon, men da blir det teknisk og ikke basert på dine fantasier.

Med andre ord, du var ikke seriøs og kunne ikke underbygge påstanden din.

Så har du lært noe nytt - vi gjør oss alle antagelser ut fra det vi ser og opplever, men det betyr ikke at vi har tid og krefter til å bevise alt vi mener vi forstår. Sånn er det bare.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men noe av det burde ihvertfall kunne underbygges da mengden "fakta" begynner å bygge seg opp.
    Skal vi ta tråden tilbake til topic gutter??
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ha ha..

Det ligger nok mere bak det antallet enn du tror, men jeg har verken lyst eller lov til og si noe mere om det ( Ref forumregler/bransje ) men det er nok nærmere sannheten enn dine 3000 stk :grin:

Men Kjell jeg vet ikke hvor langt du har tenkt og dra dette, det er uansett uinteressant, spørsmålet er vel heller når du kan bygge opp under dine påstander ?

Jeg kommer uansett ikke til og svare på flere innlegg i denne tråden fra deg før det er ett teknisk tema.

Ha en fortsatt glittrende dag

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    2,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Men noe av det burde ihvertfall kunne underbygges da mengden "fakta" begynner å bygge seg opp.

Javisst - det er jo til dels et problem både hos deg og oss andre, se bl.a. mine/våre kommentarer til din "test" av Music Angel.

Jeg har jo den fordel at mange eiere av MA poster her, så hvis de som er interessert i statistikk vil telle opp, så vil % fornøyde eiere (lydkvaliteten) vise seg å være temmelig høy. Også blant de viktige fakta når vi snakker om lyd vet du.
    Og noen sammenligner med utstyr som begynner å nærme seg 100.000 kr, f.eks. Chapter Audio, for å nevne en forsterker jeg husker ble nevnt av en fornøyd eier. En god del andre sammenligner også med mye dyrere utstyr.

Så mange av mine "fakta" kan underbygges. Hva med dine ?

Sitat Opprinnelig postet av devilej
    De ligger ganske ofte på brukten, så det burde være greit å få tak i en med orginale rør. Greit å teste den orginalt satt opp for å ha en referanse til oppgraderingene.

Det høres ikke så lurt ut. MA har gjennomgått et par viktige oppgraderinger, bl.a. mht evne til å levere strøm til tyngre høyttalere. Da er det kanskje ikke så lurt å kjøre med en av de gamle, særlig når nyprisen er såpass lav som den er. Da ville det bli et test-ex som ligger et stykke fra de som selges idag. Men bevares - de gamle klarer seg fint.

Ellers - ofte på brukten ?
    Dette stemmer ikke helt med mine erfaringer - jeg har sjekket opp dette med jevne mellomrom det siste året - og det er ofte vanskelig å finne en Music Angel på brukten.

Men i det siste er det vel et par tre stykker som ønsker å oppgradere til senere versjon - har kjøpt flere, selger en, og en har kjøpt en MC-275r istedet.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med andre ord, du var ikke seriøs og kunne ikke underbygge påstanden din.

Så har du lært noe nytt - vi gjør oss alle antagelser ut fra det vi ser og opplever, men det betyr ikke at vi har tid og krefter til å bevise alt vi mener vi forstår. Sånn er det bare.

Kan du bevise all denne aktiviteten på utenlandske fora eller kan du ikke på grunn av viljen? Noe av det mest håpløse med bombastiske påstander, er når man ikke kan dokumentere den. Viser til den "tause majoritet" eller lignende.

Side 10 av 14 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •