receiver som er best på stereo

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile receiver som er best på stereo

Jeg har lenge vurdert ulike receivere men er fortsatt i villrede. Ønsker meg en receiver som er best på stereo og som kan spille av ulike lyd-formater direkte fra harddisk inkludert formatet FLAC. Dette fins ikke ennå men kanskje det kommer. Hvis noen har et forslag på receiver så la meg høre. Har Infinity Kappa 70 høytalere i front, Infinity c360 i senter og Infinity Beta 10. Skal kjøpe meg noen feite nye fronthøytalere når jeg flytter men foreløpig er det ikke plass der jeg bor. HJELP MEG !!?

Intermediate hobbinn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Seeking
    Jeg har lenge vurdert ulike receivere men er fortsatt i villrede. Ønsker meg en receiver som er best på stereo og som kan spille av ulike lyd-formater direkte fra harddisk inkludert formatet FLAC. Dette fins ikke ennå men kanskje det kommer. Hvis noen har et forslag på receiver så la meg høre. Har Infinity Kappa 70 høytalere i front, Infinity c360 i senter og Infinity Beta 10. Skal kjøpe meg noen feite nye fronthøytalere når jeg flytter men foreløpig er det ikke plass der jeg bor. HJELP MEG !!?

Vet ikke hva budsjetet dit er, men alternativt til å kjøpe en ren souroundreciver så kan du jo kjøpe en bilig reciver + en stereoforsterker med prosessorinngang. fordelen med dette vil jo være at du vil få mye bedre lyd i stereo, samt mer krefter til fronthøytalerne når du ser film.
    Sourondrecivere som er "gode" på stereo blir jo fort en dyr afære:???: ?

her har du foresten en link med oversikt over hvilke forsterkere på markedet som har prosessorinngagn: Oversikt over forsterkere med prosessorinngang - Audiophile

Den eneste fordelen med å bruke souroundreciveren når du spiler musikk vil jo være at du kan koble pc'n til reciveren via optisk og spille av dine FLAC filer, da de fleste recivere har inebygd dac.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •