NAD T743 låser seg - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 45 av 45
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei HTN.
    Hva med oss som har T7*2 med støy/susing i høytalerne. Ikke viftesus, men irriterende "støy" fra høytalerne som tidligere nevnt her på forumet?
    Går det ann å få oppgradert disse?
    Min 752 er bare 7 mnd.gammel og leverte denne til klubben for sjekk 14 dager etter kjøp. Fikk den tilbake med regning på nesten 500,- med beskjed om at det skal være sånn :shock: Derfor måtte jeg betale "sjekken" selv, og den irriterende susingen måtte jeg bare leve med :cry:

Ellers er jeg megafornøyd med T752 og mine Dali hver gang jeg ser Actionfilmer hvor "susingen" ikke er så fremtredende 8)

Vurderer nå en C272 for enda bedre lyd i stereo

Mvh
    Thor-Egil Andersen

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg stiller meg bak Thor-Egil her. Min T742 vil sannsynligvis bli skiftet ut i august (med Marantz eller Yamaha, sannsynligvis), og jeg er ikke videre fristet til å kjøpe NAD igjen. Det faktum at selgerne på HFK ikke kjente til problemet er heller ikke særlig tillitsvekkende.

Intermediate ProtoType sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nå overtatt NAD T742´en til Pogwaq, og hart ikke hørt så mye til støyen ennå. Kan jo være ledningsnettet her som er litt annerledes? Har ikke fått testet så mye da, fikk den i dag! Hvis jeg derimot blir plaget av denne støyen, kan jeg levere den til klubben da HTN? Eller er det bare NAD T7X3 som kan levere sine til modifikasjon? Er støyproblemet større på 3 serien enn 2 serien?

Intermediate ProtoType sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå skal det være sagt at min Philips TV støyer mer enn en Boing 737 under takeoff..hehe...litt overdrevet, men har dere hørt makan til 50 Hz støy da? Har blitt vant til det...ser sjelden på TV, låner projektor ved film, og samboer blir ikke plaga så da er det jo greit. Hva kan man forvente av en slik billig TV anyway... :roll:

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Strømnettet har såvidt jeg kan se en del å si. Som jeg nevnte i PM til ProtoType, jeg har opplevd støy noen steder men, ikke andre, et sted støyet NADen, men ikke en Pioneer-forsterker jeg lånte av en venninne (!). Mulig NAD er generelt mer følsomme for nettstøy? Uansett ser det jo ut til at de store massene ikke reagerer noe nevneverdig, så hybelen min har kanskje et av de mindre pålitelige strømnett der ute (det visste jeg vel egentlig, hos en kamerat av meg her slår DVD-spilleren seg av iblant på grunn av dipp i spenning :roll: ).

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •