Riktig anbefaling av HiFiKlubben?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Riktig anbefaling av HiFiKlubben?

En kamerat av meg skal ha hjemmekinoanlegg for første gang. Han har kjøpt 6 innfellingshøyttalere på klubben for å kjøre 7-kanalsoppsett. Neste kjøp er av-receiver. (Han har en Panasonic 55 BD-spiller). Var på klubben forrige uke og ble anbefalt en Nad 755. Hjemmekino - receiver | Hi-Fi Klubben: NAD T755 Hjemmekinoreceiver

Som sagt er han helt fersk i gamet, men fikk med seg at denne ikke hadde 7-kanalslyd. - Nei det var ikke noe problem, for om han kjøpte seg ny BD-spiller med dekodere, kunne han kjøre de nye HD-lydsystemene gjennom den...
    Hadde det ikke vært bedre å anbefale han en Denon 2309?
    Hjemmekino - receiver | Hi-Fi Klubben: DENON AVR-2309 Hjemmekinoreceiver

Jeg har selv følt meg lurt til å kjøpe noe annet enn det jeg var ute etter på klubben for noen år siden. Føler de er VELDIG gode til å vri kunden over på å kjøpe utgående modeller...

Hjemmekino - receiver | Hi-Fi Klubben

Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høytalerene må jo uansett ha strøm for å spille mao. de må være tilkoblet forsterker med tilsvarende antall utganger. Men nå får han jo ikke utbytte av 7 kanaler når han har 6 høytalere....men stol aldri på politikkere og HFK!!!

Nad er mer strømsterk, men denon har jevnt over høyere brukervennlighet/design. Match med høytalerene har jo og en del å si....vet du hvilket merke/modell disse er?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    7-kanals lyd kan han vel se langt etter med denne recieveren, HD-dekoding eller ikke..

Dog hva lydkvalitet angår er NAD langt overlegen Denon, og spesielt denne modellen og prissjiktet, spør du meg

Ser at prisen på T755 har gått ned relativt kraftig.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •