NAD C272 VS Midgard Oberon 6.1 på B&W 604 S3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

NAD C272 VS Midgard Oberon 6.1 på B&W 604 S3

Heisann!

Jeg sitter å lurer på om jeg skal gå for NAD c272 eller Oberon 6.1 på mine fronter av typen Bowers & Wilkins DM 604 S3.. Noen som har noen erfaring her? Altså prismessig ligger jo Nad effektforsterkeren temmelig godt an, og hadde da bi-ampet to stk c272. Men temmelig blank på dette området og hadde vært greit å høre litt på hva andre folk mener.
    Jeg bor så usentralt til at det blir vanskelig å låne komponenter hos foreksempel hifi klubben desverre slik at jeg selv kunne hørt forskjellene, dette hadde jo helt klart hadde vært det beste siden det går mye på smak og behag.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    1,059
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool nad c272

siden dette er en utgått modell fra hifiklubben ... er du vell litt seint ute

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av samco
    siden dette er en utgått modell fra hifiklubben ... er du vell litt seint ute
    Sant nok, men for å si det sånn har aldri økonomien strukket til før nå. Har lenge ønsket og prøve forskjellige komponenter, men siden jeg bor såpass usentralt til blir dette veldig vanskelig for meg. Og så vidt jeg vet forhandler ikke HIFI klubben midgard heller.. Men var et eksempel

Intermediate
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    1,059
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

nad c272

gode forsterkere har 5 stk selv er vel bare å prøve å se om du blir fornøyd :-D

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av samco
    gode forsterkere har 5 stk selv er vel bare å prøve å se om du blir fornøyd :-D
    Ja, sitter og vurderer disse sterkt. Spessielt med tanke på pris, men også pga har hørt at de går godt overens med 604'ene. Har også hørt det samme om 6.1 blokkene! Derfor er jeg veldig i tvil..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •