NAD C355 vs NAD C375

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

NAD C355 vs NAD C375

Heisann. Etter kjøp av 2x CV VE-15F er det på tide å anskaffe seg en ny forsterker.

Jeg har lenge tenkt å kjøpt en reciver istede, for jeg har tenkt å bygget på til 5.1 etterhvert. men med tanke så kommer dette ikke til å skje før om 1-2 år. Et tips fra hifiklubben var da å peise på med stereo for å få utnyttelse av høytalerne.

Jeg jeg står igjen på er om det er verdt å betale 10.000 for C375, enn 5000 for C355? Ja det er jo selvfølgelig snakk om 5.000 kroner så du merker jo forskjell. Men jeg er ingen musikkspesialist, jeg er ikke kravstor på lyden. Jeg vil ha høy lyd, med kraftig bass i. Får jeg dette i C355? Jeg har forøyeblikket en SONY TA-AV570, 5 kanalers stereo som er 10 år gammel (fant ikke spec på nettet).

Litt om planene mine fremover:
    Ha en reciver (Hjemmekino - receiver | Hi-Fi Klubben: NAD T755 Hjemmekinoreceiver f.eks) og forsterker som booster lyden til fronthøytalerene.

Trenger noen tips fra lydkjente mennesker som ikke er selgere, jeg. Jeg er relativt blank på området, og samboeren min er ikke så opptatt av dette så lite hjelp å få av han

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du får ekstremt mye bedre lyd ut av de cerwin høytalerene med den største forsterkeren. men for 10k kan du finne ekstremt mye bra forsterkere på bruktmarkedet. jeg har 2x nad c270 som er 2x300w brokobla å har gidd sirka 4k for de

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med å få tak i en C372 da?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er fornøyd med C372 ? Tar gjerne imot flere forslag fra fornøyde kunder! Men hvis du sier jeg virkelig får så mye mer ut av høytalerene lydmessig for C375, så har du vel kanskje et poeng der, da!

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    stikkordet er mest mulig power ivertfall. se om du finner en brukt c372 på finn.no der går de for rundt 3500-4000 så kan du kjøpe en nad c372 for rundt 3000 og brokoble da har du rundt 2x400w å rutte med og høytalerene dine vill spill meget bra

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan blir CERWIN-VEGA A1.5KW2 og NAD C315BEE sammen montro?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter en god nattssøvn ser det ut som at jeg ender med en C372 / C355 Begynner med evt 1 c372 for å se hvor mye jeg liker dette, og evt tilføye en til å brokoble om dette skulle være nødvendig.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •