Skal ha ny forsterker...Yamaha RX-V663,RX-V765 v.s Denon AVR-2309,AVR-2809 - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 68 av 68
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av John2100
    Men husk at i denne testen beskrives Denon AVR-2809, og IKKE AVR-2309.

Ja, men nå er det jo Denon AVR-2809 jeg har bestillt fra Hi-Fi klubben:-D

Men den kommer ikke på lager før ut i Mai måned engang, så man når sikkert både å tvile og ikke tvile flere ganger. Jeg ser også frem i mot å se litt på de nye Yamaha receiverene som kommer men den som jeg kunne tenke meg (RX-V765) kommer ikke før i Juni engang.

men den som venter på noe godt, forventer ikke forgjeves sies det:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    550
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gega
    Ja, men nå er det jo Denon AVR-2809 jeg har bestillt fra Hi-Fi klubben:-D

Men den kommer ikke på lager før ut i Mai måned engang, så man når sikkert både å tvile og ikke tvile flere ganger. Jeg ser også frem i mot å se litt på de nye Yamaha receiverene som kommer men den som jeg kunne tenke meg (RX-V765) kommer ikke før i Juni engang.

men den som venter på noe godt, forventer ikke forgjeves sies det:-D
    Ahh, husket ikke..

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    550
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gega
    Jeg ser også frem i mot å se litt på de nye Yamaha receiverene som kommer men den som jeg kunne tenke meg (RX-V765) kommer ikke før i Juni engang.
    Har du tenkt å snuse litt på RX-V1900 eller blir den for dyr ? AVR-2809 vs RX-V1900 (+ flere)

Active ..bjørnar.. sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du antar Denon kom godt ut av testen fordi jeg er fornøyd Geir? Vel, jeg er fornøyd uavhengig av Denonens plassering fordi Hjemmekino har beskrevet receiverne på mer eller mindre akkurat de punktene som var viktige for meg når jeg skulle bestemme meg, og ut ifra det de konkluderer med har jeg valgt rett ift mine preferanser og ønsker. Så er spørsmålet selvfølgelig hvilke kriterier andre vil velge ut ifra.
    "Hjemmekino"
    Denon AVR-A100
    Dali Ikon 7 mk2 (LR)
    Dali Ikon Vokal 2 mk2 (C)
    Dali Ikon On-wall mk2 (SLR)
    Dali S1.5 (SW)
    Lo-Fi
    Onkyo A-9070
    Cambridge DACmagic
    Cambridge Azur 640C v2
    Dali Lektor 3

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John2100
    Har du tenkt å snuse litt på RX-V1900 eller blir den for dyr ? AVR-2809 vs RX-V1900 (+ flere)

RX-V1900 er nok en glimrende receiver men da må jeg ytterlige 1500.- i pris.
    Som jeg nevnte tidligere så skulle jeg i utgangspunktet bare ha en receiver til rundt 4,5-5000.- . Grunnen til at jeg skal bytte er for at jeg vil ha en receiver med hdmi..Jeg hadde da bestemt meg for RX-V663 til å begynne med, men så fant jeg ut at 2 hdmi innganger ble nok for lite da jeg har digital tuner med hdmi og Blueray spiller...da ble det ingen hdmi innganger til andre ting igjen.

Så bestemte jeg meg vel i grunnen for AVR-2309 til 6500.- men ble usikker på om den ble litt klein til mine høytalere (om jeg skal høre på dem på HFK) deretter ble valget AVR-2809 som er ca 4000.- dyrere enn den jeg opprinnelig skulle ha. Så foreløpig er Denon AVR-2809 mitt valg....

Jeg må bare legge til at jeg absolutt har sansen for Yamaha sine produkter og RX-V765 er nok også en receiver jeg sikler etter men den kommer ikke før i juni og jeg vet så lite om den...

MVH

Geir

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ..bjørnar..
    Du antar Denon kom godt ut av testen fordi jeg er fornøyd Geir? Vel, jeg er fornøyd uavhengig av Denonens plassering fordi Hjemmekino har beskrevet receiverne på mer eller mindre akkurat de punktene som var viktige for meg når jeg skulle bestemme meg, og ut ifra det de konkluderer med har jeg valgt rett ift mine preferanser og ønsker. Så er spørsmålet selvfølgelig hvilke kriterier andre vil velge ut ifra.

Hehehehe...du tok den ja:-D

Pokker som jeg gleder meg til å lese den testen....

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjemmekino 4/09 e rnok ikke kommet på Narvesen butikker ennå...jeg skal på hytta i kveld og jeg ringte til nærmeste Narvesen kiosk til hytta mi, men de får det heller ikke før på mandag,,,,POKKER:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjemmekino 04/09 er fremdeles ikke kommet i salg på min nærmeste Narvesen kiosk...er det noen av dere som har fått kjøpt det eller kommer det virkelig så mye tidligere ut til abbonenter???

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •