Hjemmekino forsterker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjemmekino forsterker

Hei

Nå som HD og Blueray har kommet for å bli er det vel på tide med en liten oppgradering i hjemmekinoen, hva finnes det av hjemmekinoforsterkere som er gode?
    Nå har jeg en litt eldre Denon surround og en EC 120 effekt forsterker på mine B&W 604 s3, LCR 600 og 600 bak, de minste.

Hva kan sparke liv i dette? er på ut kikk etter noke litt over "vanlig". Pris kan vel diskuteres hva som er aktuelt.

Evt muligheten å kombinere ett stereo anlegg med ett hjemmekino?

Dvs ha high end stereo som kan brukes sammen med en enkel hjemmekino reciver eller lignende?

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du er fornøyd med oppsettet du har ville jeg bare kjøpt en litt god BD-spiller som kan dekode hd-lyd og beholdt resten

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, hvis du er fornøyd med denon, anbefaler jeg deg å ta en tur til HFK og se på en som tar HD lyd formater / HDMI swiching? da dette sikkert er noen av ønskende. prøv å finn en modell der du kan pre-ampe frontene dine med EC 120 effekt forsterkeren din. (hvis jeg forstod deg rett? ) og en blu-ray spiller som ønskelig. da vil du jo kunne få alt i ett med ekte Hifi / high end stereo inn i surround opsettet!

Ellers er det jo masse merker og se på har desverre ikke vært borti veldig mye mer enn Denon / Nad, men absolutt vært og anbefale

Mvh

Ole

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •