Yamaha og Ipod-dock

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Yamaha og Ipod-dock

Har problemer med min Yamaha RX-V1900 og YDS-11. Jeg bruker en iPod video 30 GB, 5. generasjon. Den er oppdatert med siste firmvare.

Det fungerer helt fint å spille av musikk og se videoer på TV'en, problemet er at jeg ikke får frem spillelisten (oversikt over musikken) på TV'en - OSD. Når jeg trykker på tasten "display" på fjernkontrollen, får jeg ikke opp iPod top menyeen, som beskrevet i manualen, men ulike lydprogrammer. For å kunne se hvem som spiller eller for i det hele tatt å ha kontroll når jeg styrer iPod'en, er jeg nå avhengig av å forflytte med for å lese av displayet i selve iPode'en. Litt tungvindt når man har en sovende 7 ukers baby på armen.

Jeg har også prøvd med min iPhone, samme problemet der, selv om den egentlig ikke er kompatibel med YDS-11.

Kan noen hjelpe?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har skyvebryteren på siden av fjernkontrollen stilt inn på "amp"? Skal vel muligens på"source"

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var dette jeg kunne tenke meg at problemet var, en enkel løsning som jeg ikke klarte å se. Nå fungerer det iallefall perfekt. Tusen tusen takk.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •