Yamaha RX-V2600 reciver med HDMI error

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Post Yamaha RX-V2600 reciver med HDMI error

Hei!

Jeg har en Yamaha reciver modell RX-V2600 som har et problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med.

Problemet er at når jeg kobler på en HDMI kabel fra reciceren til en 32" LCD flatskjerm (ViewSonic) får jeg feilmeldingen ”HDMI error – Devise over” blinkende på reciver displayet.

Har bra bilde på tv`n og feilmeldingen forsvinner når jeg slår av tv`n? men det er utrolig irriterende med feilmeldingen blinkende på reciver+ at man ikke hvert hva som er galt.

Har prøvd å koble fra alt på reciveren utenom HDMI kabelen, men feilen er der fremdeles. Har hvert i kontakt med Yamaha support med han som jeg pratet med hadde ikke hørt om problemet og mente at det måtte være noe feil med HDMI kortet i reciveren noe jeg ikke er helt sikker på.

Så er det noen kloke hoder her på forumet som har noen ide?

Intermediate bjarne82 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du en annen HDMI-kabel du kan bytte med? Er jo verdt det forsøk - så kanskje du slipper å sende reciveren din inn for sjekk....

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Yamaha RX-V2600 reciver med HDMI error

Hei!
    Har ikke prøvd noen ny kabel, men jeg har fått et annet problem og det er at jeg flyttet på reciveren for å få det litt mere riktig plassert og nå har jeg ikke signaler i det hele tatt i kabelen?

får håpe at det ikke har skjedd noe alvorlig galt med kontakten. Kan hende at det har vært en feil med den hele tiden.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •