Forslag til surround forsterker til Primare effekt

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forslag til surround forsterker til Primare effekt

hei
    har et par SA explorer og andre typer SA til de resterende senter og bakhøyttalere.

Har bestemt med for en a33.2 til å skulle drive frontenen, men deretter må neste oppgradering vente til feriepengene (utopisk ønske er seff SPA22 eller SP32...men synes de er relativt dyre i forhold til "konkurrentene")

Men i mellomtiden trenger jeg en surround forsterker som kan drive de øvrige kanalene og ha det siste innen spec/tilkoblinger etc. (pre-out til a33.2)

Kravet er at den må være mest mulig "musikalsk"...
    Er det noe som har forslag?

Mvh

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Palladium
    hei
    har et par SA explorer og andre typer SA til de resterende senter og bakhøyttalere.

Har bestemt med for en a33.2 til å skulle drive frontenen, men deretter må neste oppgradering vente til feriepengene (utopisk ønske er seff SPA22 eller SP32...men synes de er relativt dyre i forhold til "konkurrentene")

Men i mellomtiden trenger jeg en surround forsterker som kan drive de øvrige kanalene og ha det siste innen spec/tilkoblinger etc. (pre-out til a33.2)

Kravet er at den må være mest mulig "musikalsk"...
    Er det noe som har forslag?

Mvh

Hvilken prisklasse snakker vi om?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et sted mellom 5k til 10k.
    Går man høyere åpner man vel for flere alternativer og bedre kvaliteter, men da er det liksom ikke så langt igjen frem til spa22/sp32 evt. andre "eldre" primare prosessorer ref SPA21/sp21... de sistnevnte har for store tilkoblingsmangler til at de er aktuelle...imo.

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Personlig ville jeg sett på Yamaha 1900. Har god erfaring med de, de får mye skryt og jeg liker lyden, som vel heller litt mot det fyldige, noe som vel passer SA. Onkyo har jo også noen alternativer, mens Pioneer tror jeg kan bli litt lyst til SA.

Uansett, du velger ikke feil om du går for de mer renommerte merkene i den prisklassen, det er strot sett alle meget gode produkter, med mindre individuelle forskjeller.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •