Hjemmekino-receivere uten alle legacy-tilkoblingene ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjemmekino-receivere uten alle legacy-tilkoblingene ?

Er på jakt etter ny receiver, og har litt dårlig plass. Vil gjerne ha noe med en begrenset formfaktor.

Alt jeg trenger er 4 hdmi innganger og 1 hdmi utgang, en antenne-inngang og en god bunch med høytaler-tilkoblinger, kanskje en volum-kontroll Fjernkontrollen kan selvfølgelig ha alt. Jeg har ingen analoge inn-kilder, og har heller ikke tenkt å ha støtte for det. Forventer innebygd dekoding av alle blu-ray lydstandardene, hikkefri HDCP, HDMI 1.3 og minimum 5.1.

Vil selvfølgelig ha noe med bra kvalitet; har tenkt å betale et firesifret beløp for herligheten. Har tittet litt rundt men finner ingen ting, alt er bare stappfullt av gamle connectorer. Jeg kan sikkert gå ned til 1 HDMI kontakt og kjøpe ekstern switch.

Forslag ??

Edit: Hoved-essensen av det jeg ønsker meg er noe med god støtte for moderne standarder og ikke alt de gamle tingene jeg uansett ikke bruker. Om det i tillegg er kompakt og har DAB tuner er det fint Men det er jo fler av disse tingene man kan mekke til ved å kjøpe noe mer i tillegg da, f.eks HDMI switch hvis det er for få innganger

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner ikke til noen produkter til xxxx prisen du skisserer, alle i dette segmentet har alle typer "gamle" kontakter med mindre du vil ha et minianlegg.

Newcomer Jigs sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trur det blir vanskelig å finne noe med de kriteriene. Helt enig med deg, jeg bruker sikkert bare 10% av koblingene bak på min rx-v4600...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @CNK: Betyr det at det finnes noe annet om jeg er villig til å gå opp i pris ? Eller ville det hjelpe å gå etter en ren forsterker i stedet for receiver ? Det er ikke noe voldsomt stort hjemmekinoanlegg vi snakker om, men jeg er vel ikke mentalt helt i "minianlegg" sektoren.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •