Effektforsterker? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 42 av 42
    Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Sitat Opprinnelig postet av Whoppass Cheese
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    SANNSYNLIGVIS skrev jeg! Les teksten!
    Jeg kan lese utmerket godt faktisk. Jeg har prøvd biamping med ulike forsterkere på minst 15-20 forskjellige systemer. Og alle virker enda. Da er ikke sannsynligheten din spesielt høy. Jeg tror jeg har lest ALT som er publisert om biamping. Og jeg kan ikke se at det er noen fysisk grunn til at det skal skje noe galt. Ikke har jeg hørt/sett noen tilsvarende advarsler heller.
    Hvis det er tilfelle skal jeg gå tilbake til alle de butikkene som har sagt dette til meg å prøve å finne ut hvorfor de har prøvd å lure meg...
    Huff skulle man måtte gå en ekstra runde for hver gang det var en butikkansatt som hadde sagt noe feil på ett teknisk område, DA blir det maaaaaaaaaaaaaaaaange runder å gå. Har man først begynt, hvorfor ikke Norge på langs?

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Huff skulle man måtte gå en ekstra runde for hver gang det var en butikkansatt som hadde sagt noe feil på ett teknisk område, DA blir det maaaaaaaaaaaaaaaaange runder å gå. Har man først begynt, hvorfor ikke Norge på langs?
    Slapp av nå, Klara.. Det er ikke snakk om én ansatt i én butikk her... Grunnen til at jeg undrer ekstra i denne saken er at samtlige butikker har sagt det samme til meg.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •