Koble Maxtor Harddisk mot Yamaha rx-v663

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Koble Maxtor Harddisk mot Yamaha rx-v663

Er det mulig å koble en harddisk med musikk opp mot forsterkeren min uten å ha en PC i mellom.

Er det noen andre minder "bokser" som kan brukes i stedet for PC. Med display slik at en ser hva en holder på med. Her er vi nede på amatørnivå ser du.

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av guhjelen
    Er det mulig å koble en harddisk med musikk opp mot forsterkeren min uten å ha en PC i mellom.

Er det noen andre minder "bokser" som kan brukes i stedet for PC. Med display slik at en ser hva en holder på med. Her er vi nede på amatørnivå ser du.
    Hvis det er musikk du er ute etter, en liten boks, og i stedet for pc så finnes det en komponent du bør sjekke ut:

Logitech Squeezebox Duet

Nettverksstreaming. Trådløst eller trådbundet. Se album-cover i displayet på fjernkontrollen mens du scroller etter musikk.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må ha en eller annen form for software som kan "lese" dataen fra din harddisk og spille av musikk/film. En receiver kan ikke dette........ennå

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nja, mener bestemt at min forsterker, Denon 3808, kan lese en harddisk som en minnepinne så lenge den er formatert med FAT-format. Testet nettopp med en harddisk men den var formatert med NTFS-format og det går ikke.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Visse recievere kan dette ja, en kammerat av meg som har Denon har også denne funksjonen. Men det skal sies at det er utrolig tungvindt å bla frem og tilbake. i tillegg spiller den et veldig begrenset antall lydformater. Bruker du Squeezebox er det lettere å organisere/finne frem i musikken og i tillegg kan su spille Lossless formater som feks flac.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •