"Signalsmitte" på XTZ A100 D3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    262
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

"Signalsmitte" på XTZ A100 D3

Leste sånn snarest på et forum (men finner det ikke igjen) at denne forsterkeren hadde signalsmitte mellom inngangene, dvs at en eks. helt svakt kunne høre radioen på en annen inngang. Stemmer dette, og er det egentlig vanlig/ukritisk? I ovennevnte tråd ble det også nevnt at volumknapp/brytere ikke var helt ok (visstnok skjeve), samt at fjernkontrollen var meget sensitiv.
    Står på trappene til å kanskje investere i en slik, men kunne gjerne tenkt meg kommentarer med brukererfaringer om kvalitetsinntrykket generelt på denne forsterkeren, også ytre kvalitet, som finish/brukervenlighet...

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min DII hadde ikke noen slike problemer og den hadde veldig god finish. Jeg husker derimot ikke hvor sensitiv fjernkontrollen var.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette finder du i masse produkter tror jeg. Skruer du opp volumen vil du høre det svakt, men det er ikke et problem i praksis. Lytter du til en kilde, da er sjangsen for å høre smitte fra en annen lik null.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    262
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Javel, greit å høre fra erfarne... Er jo en likanes sak denne forsterkeren, og gode tester har den jo også. Skulle likt å testet den opp mitt 15 år gamle Rotel for/eff. trinn. Noe har vel skjedd på 15 år vil jeg tro? Har imidlertid vært svært fornøyd med Rotel, ALDRi noe tull med dette, så hadde det ikke vært for at det er forholdsvis dyrt, så hadde jeg ikke vært i tvil om valg av ny forsterker. Hva med XTZ i forhold?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •