Yaqin MC-10L rørforsterker fra Kina-et førsteinntrykk - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei!

Veldig interessant tråd.
    Har vært borte fra HI-Fi verden en stund selv om jeg bruker anlegget hver dag.
    Uansett. Nå har jeg lyst å kjøpe min første rørforsterker og ser at dere snakker om de samme rimelige forsterkerne jeg har sett på.

Jeg har noen "B&W DM601 S3" som jeg tenkte å koble på. Hva tror dere om det?
    Har fundert litt på denne:
    YAQIN New MC-10L - MC-13S Integrated Amplifier - EL34 Tube Amp @ on9mart.com

Tar veldig gjerne imot tips og råd i denne prisklassen

(Hvis jeg ønsker å koble på LP spilleren, har dere tips til en Riaa forsterker i rør?)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

super billige rør låter best?

heisann har funnet en bra match med rør til denne,disse rørene er meget billige og låter meget bra i denne forsterkeren.kjører nå nos russisk i hele forsterkeren,(har lagret opp med rør for resten av livet)inngangsrør 6n1p-ev drivrør 6n23p.effektrør 6p3s.hadde tidligere 6p3-se men 6p3s røret låter bedre i denn forsterkeren.dette røret tåler noe mindre så sett bias til o.37ma.dette effekt røret låter mye mer åpent og bedre i bassområdet enn 6p3-se i denne forsterkeren.har over 1000timer på effektrørene nå,og spiller fortsatt glimrende!bonusen er at dette er de billigste effektrørene som finnes,men prisen stiger ganske mye ser jeg.tips test rørene, liker du dem er det bare og bunkre opp.

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vestax
    Hei!

Veldig interessant tråd.
    Har vært borte fra HI-Fi verden en stund selv om jeg bruker anlegget hver dag.
    Uansett. Nå har jeg lyst å kjøpe min første rørforsterker og ser at dere snakker om de samme rimelige forsterkerne jeg har sett på.

Jeg har noen "B&W DM601 S3" som jeg tenkte å koble på. Hva tror dere om det?
    Har fundert litt på denne:
    YAQIN New MC-10L - MC-13S Integrated Amplifier - EL34 Tube Amp @ on9mart.com

Tar veldig gjerne imot tips og råd i denne prisklassen

(Hvis jeg ønsker å koble på LP spilleren, har dere tips til en Riaa forsterker i rør?)

Sjekk ut Music Angel KT88 også. Bedre forsterker og nå norsk importør. Se Mala Audio.
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av ivarwa
    heisann har funnet en bra match med rør til denne,disse rørene er meget billige og låter meget bra i denne forsterkeren.kjører nå nos russisk i hele forsterkeren,(har lagret opp med rør for resten av livet)inngangsrør 6n1p-ev drivrør 6n23p.effektrør 6p3s.hadde tidligere 6p3-se men 6p3s røret låter bedre i denn forsterkeren.dette røret tåler noe mindre så sett bias til o.37ma.dette effekt røret låter mye mer åpent og bedre i bassområdet enn 6p3-se i denne forsterkeren.har over 1000timer på effektrørene nå,og spiller fortsatt glimrende!bonusen er at dette er de billigste effektrørene som finnes,men prisen stiger ganske mye ser jeg.tips test rørene, liker du dem er det bare og bunkre opp.
    Har samma uppset förutom att jag nu kör med 6n1p-se även som drivrör
    och 6p3-se som slutrör. 6p3-se kräver låååång inspelning och fungerar
    kanon med ca:44mA tomgångsström(bias).

Ang. Music Angel KT88 så låter även den bra med 6p3-se som slutrör men
    har tyvärr så mycket begagnade och underdimensionerade delar att jag
    finner det svårt att rekommendera den till någon som inte är lödkunnig samt
    hyffsat bevandrad i rörteknik(jo, jag har en själv . . .) tycker jag . . .:|

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •