Harman kardon software oppdatering`feil

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Harman kardon software oppdatering`feil

Hei, skulle oppdatere min h/k avr 635 i dag. Det står ganske tydelig forklart i guiden at man ikke må avbryte før prossesen er ferdig, da kan forsterkeren ta skade, da skulle det jo bare mangle at strømmen gikk omtrent med en gang jeg startet oppdateringen, å nå får jeg ikke kontakt med reciver igjen, den står kun i standby modus selv om jeg prøver å skru den på med hoved bryter osv osv. så nå er den udødlige forsterkeren min halv død;-)

Tokk kontakt med et service verksted for b.l.a harman kardon, de sier det er en chip eller noe som er intern minne til forsterkeren, å at denne må byttes ut, det vil koste 1000kr å ta ca en ukes tid. noen som har vært borti denne type problem før? er det mulig å gjøre jobben selv, eventuelt noe annet som kan gjøres? resette intern minne? syntes det er litt rart at den faktisk må byttes ut da jeg har både kabel å software tilgjenglig får å re installere. det har jo ikke kortslutta eller sprengt, den er bare halveis formatert, hvorfor er det ikke mulig å reinstallere? må man faktisk bytte ut et komponent? håper det er noen her som kanskje har vært borti dette før.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    1144,- kr får en ny chip ferdig installert. denne tråden kan fjernes, stenges, slettes eller hva det nå enn er dere gjør med gammle tråder her inne ;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •