Denon surround prosessor

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate are_e sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon surround prosessor

Er denne ukjent for hjemmebrukere?

Denon DN-A7100 AV Surround Preamplifier - low cost at Broadcast Warehouse

Den ser jo ganske bra ut og den koster "bare" 9k hos belco, ganske billig til å være en fullbalansert enhet. Noen som har erfaringer?

A

Intermediate Nemesis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    703
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Denne er nok gammel.HDMI ver 1.1 og dermed ingen HD lyd dekoding er ikke så interessant i disse tider.

MVH
    HD DVD : 189 , BD:320, DVD:681,Music DTS/DD DVD:55. DTS CD:35 , CD 1340, SHM-SACD :18 SACD:349 , DVD-A : 324 , PA-BD:16 LP:182,

Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av are_e
    Er denne ukjent for hjemmebrukere?

Denon DN-A7100 AV Surround Preamplifier - low cost at Broadcast Warehouse

Den ser jo ganske bra ut og den koster "bare" 9k hos belco, ganske billig til å være en fullbalansert enhet. Noen som har erfaringer?

A
    Har brukt den i en del surroundinstallasjoner og den fungerer finfint. At den ikke støtter HD-lyd og de nyeste formatene er kjedelig men hvis du ikke trenger det er den et godt alternativ.
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

Intermediate are_e sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg så den hadde HDMI 1.1 og ikke de nyeste formatene, men prisen er ganske fornuftig til å være en balansert prosessor.
    Det burde jo komme en oppgradert versjon etterhvert også, det er ikke mulig å oppgradere denne regner jeg med?

Jeg har ihvertfall lyst på en balansert prosessor neste gang, men regner med at det blir en god stund til jeg oppgraderer ennå..
    Hvordan er lyden i denne prosessoren? Regner med at den er ganske nøytral siden det er en pro modell.

A

Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av are_e
    Ja, jeg så den hadde HDMI 1.1 og ikke de nyeste formatene, men prisen er ganske fornuftig til å være en balansert prosessor.
    Det burde jo komme en oppgradert versjon etterhvert også, det er ikke mulig å oppgradere denne regner jeg med?

Jeg har ihvertfall lyst på en balansert prosessor neste gang, men regner med at det blir en god stund til jeg oppgraderer ennå..
    Hvordan er lyden i denne prosessoren? Regner med at den er ganske nøytral siden det er en pro modell.

A
    Jeg tror ikke prosessoren er oppgraderbar, dessverre. Klangmessig har jeg lite å komme med siden jeg bare har brukt den på PA og ikke hifi. Vil si at den er ganske nøytral, men jeg har ikke finlyttet. Forhåpentligvis kommer Denon med en oppgradert modell som støtter hd-lyd og alt annet morsomt. Greier de også å holde prisen nogen lunde lav blir det jo helt topp :-D
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •