yamaha rx-v650 og panasonic dmp-bd55

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active togr sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

yamaha rx-v650 og panasonic dmp-bd55

Er det ikke sånn at de nye hd-lydformatene skal være mye bedre en vanlig dd? Har koblet opp en pana dmp-bd55 til rx-v650 analogt. Prøvde idag å koble med en coax kabel og lyden var den samme, trodde hd-lyd skulle være ganske mye bedre. ensete jeg hører som er forskjell er at når jeg trykker på mult ch in på receiver kontrollen så blir lyden på filmen lavere. Når jeg trykker på audio på kontrollen til blu-ray spilleren så viser den jo dts -hd mstr, men d gjør den jo også når jeg slår av mulit ch in. skjønner ingenting jeg nå:S

Skriver opp hva innstillingene på blu-ray spilleren står på, mulig det er noe feil der.

Dynamic range compressin: off
    PCM down conversion: on
    Downmix: surround encoded

Digital audio output
    dolby d/dolby d +/dolby true hd: bitstream
    Dts/dts-hd: bitstream
    Mpeg audio: bitstream
    Bd-video secondary audio: off

vet ikke om det kan ha noe med det å gjøre? irriterende er hele greia hvertfall.

Active togr sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av togr
    Er det ikke sånn at de nye hd-lydformatene skal være mye bedre en vanlig dd? Har koblet opp en pana dmp-bd55 til rx-v650 analogt. Prøvde idag å koble med en coax kabel og lyden var den samme, trodde hd-lyd skulle være ganske mye bedre. ensete jeg hører som er forskjell er at når jeg trykker på mult ch in på receiver kontrollen så blir lyden på filmen lavere. Når jeg trykker på audio på kontrollen til blu-ray spilleren så viser den jo dts -hd mstr, men d gjør den jo også når jeg slår av mulit ch in. skjønner ingenting jeg nå:S

Skriver opp hva innstillingene på blu-ray spilleren står på, mulig det er noe feil der.

Dynamic range compressin: off
    PCM down conversion: on
    Downmix: surround encoded

Digital audio output
    dolby d/dolby d +/dolby true hd: bitstream
    Dts/dts-hd: bitstream
    Mpeg audio: bitstream
    Bd-video secondary audio: off

vet ikke om det kan ha noe med det å gjøre? irriterende er hele greia hvertfall.

ingen som vet?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •