Trist, for vi har blitt meget gode venner over de siste 2 årene. Nå som sjokket har begynt å legge seg kom jeg på at det kanskje er noen her på forumet som kan hjelpe meg med følgende: Er det noen som vet om noen i nærheten av Oslo som er Cayin-lege? Tror ikke det trengs full rehebilitering, kun et kort som har gått føyken.

Dette inlegget er vel også tenkt som en liten advarsel til andre 153B eiere. Har søkt litt på nettet og ikke funnet noe som indikerer at andre har opplevd det samme.

I kort trekk har Cayinen stått oppkoblet i et meget enkelt oppsett, kun tilkoblet en Squeezbox og mine glimrende ACI Sapphire XL. Var ikke en gang i bruk da det plutselig begynte å lukte litt besynderlig i rommet. Fant fort synderen og skrudde av topplokket, og da var en av motstandene rødglødende, med stor g og en av ledningene var smeltet, med en ekkel liten blå flamme på seg. Godt man var hjemme...

På forhånd tusen takk for svar! Hvis svaret skulle være nei har jeg en Cayin som fungerer på 1 kanal, som godt kan tenke seg en ny fingernem DIY-forsterker type far.