forsterker?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12

Tråd: forsterker?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

forsterker?

Er pioneer vsx-417 en grei forsterker? eller er det sånn nille greier:P?

Intermediate hifi-Sondre sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er en helt grei forsterker, å ikke noe nille greier Har du noe budsjett så kan vi prøve å hjelpe deg å finne noe bedre kanskje?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva vil du anbefale? prisklasse: 3-4K

Intermediate hifi-Sondre sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vist du strekker budsjettet til 4500kr kan du får en Yamaha 663 som kan det meste. Den kan: biampe, auto kalibrere, den har pre-out og støtter alle di nyeste formatene osv... min meing er at det er den forsterkeren som gir mest for penga!

Kan lage en kort liste av merker som det går ann å få billig som er av høy kvalitet(det er garantert flere, men jeg kan ikke bruke hele kvelden på lista).
    Marantz
    Harman Kardon
    Yamaha
    Denon
    Nad
    Pioneer
    Sony(ikke min favoritt, men mange er vist veldig fornøyde)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva tror du jeg vil få for min pioneer vsx417 da? forslag der?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har et siste spørsmål også:P hva vil jeg få for JVC 7032v?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thor Odd
    Er pioneer vsx-417 en grei forsterker? eller er det sånn nille greier:P?

Det er veldig smart viss du skriver hva du bruker av høgtalere siden valg av forsterker må matche høgtalerne dine:-) Skall du bruke det mest til film eller mest til musikk? Skall du bare høre musikk i stereo og ikke ønsker suround til film vil du få mye mer for pengene ved å kjøpe en stereoforsterker:-) Fortell litt om hva du hører på av musikk også. Er det klassisk, metal, hip hop rap o.s.v:-) Alt dette er med på å bestemme hva du bør velge av forsterker. Mange dyktige folk her på forumet som kann hjelpe deg med hva du bør vurdere av forsterkere:-) Men sist men ikke minst er det veldig smart å få høre de forsterkerne som blir anbefalt sammen med slike høgtalere som du har selv siden ingen har lik smak og det er du som til syvende og sist vet best hva du liker:-)

Yamaha er min favoritt siden eg synes Yamaha er en bra match til Klipsch ,men for deg kann det godt være att noe annet passer bedre:-)

Til salgs:

http://avforum.no/avtorget/showprodu...t=42617&cat=13

Lykke til med valget:-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal bruke det til film og musikk:P i musikk går det i trance, rock høytalerene er ikke det spreke greiene for å si det sånn:P noen billige fence audio quint 30 som jeg vant på netthandelen, og en proson 8" sub blackbird. har hatt et par høytalere opp igjennom åra:P så ville jeg barra ha noe greit til å se film med. derfor d ble disse:P men etter jeg har sjekka rundt på profiler her på forumet. Så har jeg bare blitt mer og mer intrissert:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I prisklassen 3-4k kan du jo få modellen over fra Pioneer som heter VSX818K Den har MCACC og USB i tillegg til kraftigere forsterker. Det er jo også en modell fra Onkyo som kan være aktuell da. TXSR-506. Dette er en forsterker som har vestentlig bedre strømforsyning.

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man må ikke glømme Nad. Som kanskje har de mest strømsterke forsterkerene i prisen. Jo mer fancy greier som følger med, jo mindre penger blir lagt i strømforsyngen osv.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta kontakt med brukeren X3MHC her på forumet, og hør om du kan få en god pris på en Yamaha 663. Angrer ikke på at jeg kjøpte min 1800 av han iallefall. Og servicen du får på kjøpet må være best i landet.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei! Jeg lurer litt på det samme som trådstarter her, men legger til litt mere info.
    Har Kef c-serien høytalere, låner pr dags dato en cav av 2086 av en kompis.. bare for å ha lyd. Nå er det påtide å kjøpe seg en egen forsterker. Lyden til film er viktigst, men hører en del musikk også (lett blanding.. kona inkludert).
    Hr 0 peiling på dette feltet.. bare le:-D .. eller gråte kanskje :cry: , men dette blir den første forsterkeren jeg noen gang kjøper . Noen som kan gi meg noen tips? Pris.. maks 5000kr

Har fått med meg at Yamaha RXV663 er et godt alternativ (også til mine høytalere?). Hva er god pris på denne og finnes det noen andre alternativer som bør vurderes?

På fohånd takk

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •