DENON AVR-2808 - Slå til? - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 104 av 104
    Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Shanky
    Ja, helt bestemt meg har jeg nok ikke. Er ganske mange faktorer som spiller inn. Sølvfarget er for eksempel ikke helt optimalt, selv om jeg kan leve med det. Men jeg føler meg i alle fall sikker på at jeg blir fornøyd med receiveren etter erfaringer her inne. Å det du sier om Denon 2808 + effekttrinn foran forsterker til 10000 tror jeg nok helt sikkert du har rett i. En forsterker til 10000 vil neppe kunne måle seg. Men om jeg skulle gå for Pioneer eller Yamaha, vil sikkert effekttrinn kunne bli like aktuelt der etterhvert. Når det er sagt ligger det an til at jeg ringer hifiklubben og får lagt av en 2808 i morgen. Skal til Trondheim igjen først senere ut i uka.
    Det spørs hvilken HFK du ringer til. Ikke alle som har de inne. Marcus Thranesgate i Oslo har 3-4 stykker i butikken.
    Men de finnes på lager i Danmark.

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette gjelder hifiklubben i Trondheim. Snakket med de i forrige uke, og de ventet inn et parti tirsdag (i morgen).

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shanky
    Ja, helt bestemt meg har jeg nok ikke. Er ganske mange faktorer som spiller inn. Sølvfarget er for eksempel ikke helt optimalt, selv om jeg kan leve med det. Men jeg føler meg i alle fall sikker på at jeg blir fornøyd med receiveren etter erfaringer her inne. Å det du sier om Denon 2808 + effekttrinn foran forsterker til 10000 tror jeg nok helt sikkert du har rett i. En forsterker til 10000 vil neppe kunne måle seg. Men om jeg skulle gå for Pioneer eller Yamaha, vil sikkert effekttrinn kunne bli like aktuelt der etterhvert. Når det er sagt ligger det an til at jeg ringer hifiklubben og får lagt av en 2808 i morgen. Skal til Trondheim igjen først senere ut i uka.

men da vil jeg også få legge til at en Reciever til 10k, med effekttrinn da antakeligvis er bedre igjen.. :-)

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil bare si at ny receiver endelig er bestilt. Typisk for meg endte jeg med å sprenge budsjettet. Valget falt på lx71 som jeg får til 14k. Satser på at jeg blir fornøyd

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •