Receivervalg - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25

Tråd: Receivervalg

Intermediate hifi-Sondre sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av audioB
    Men enig i at prosessdelen i Yamaha er bedre enn H/K da Sondre? Så da kan jo Freddygp kjøpe 663, ikke bare for at jeg digger den, men fordi tester liker'n også. Blir det for lite. Noe jeg tviler på, kan han jo bare etterhvert kjøpe en effektforsterker. Onkyo'en, 606 altså.. Har jo ikke preouts
    Der er jeg 100% enig, hadde helt klart gått for Yamahaen i denne prisklassen Tror nok ingen av forsterkerene som har blitt nevnt vil ha noen problem med F6 uansett...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Reksen
    Jeg har nettopp kjøpt meg avr 255 fra komplett.no til 4790 kroner... har ikke opplevd noe negativt med den enda... og den driver mine artech 8 til grensa av hva de klarer... litt på bekostning av lydkvalitet vel og merke... blir litt for store for den... men med F-6 vil det funke fjell...
    jeg må bare spørre! avr 355 koster jo 5995, noe som er en del billigere enn andre plasser. Er det pga problemene folk har omtalt som gjør at avr 255 er å foretrekke fremfor 355? Eller er det så liten forskjell på forsterkerne at det er liten vits i å bruke en tusenlapp ekstra på 355?

Intermediate hifi-Sondre sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cobalt
    jeg må bare spørre! avr 355 koster jo 5995, noe som er en del billigere enn andre plasser. Er det pga problemene folk har omtalt som gjør at avr 255 er å foretrekke fremfor 355? Eller er det så liten forskjell på forsterkerne at det er liten vits i å bruke en tusenlapp ekstra på 355?
    Ville gått for 355 vist det kun er en tusenlapp i forskjell

Active Reksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cobalt
    det at netonnet.no selger 355 til 5995 er bare bløff... de bruker det som trekkplaster til nettbutikken sin... sendt dem mail flere ganger og spurt om de kan fikse en til meg, men har ikke fått noe svar! og det er ikke problemer med 255 lenger, det ble sagt at det var litt rett etter at den kom på markedet... jeg har ikke opplevd noen av betydning hvertfall, men jeg har sikkert også gammel software... regner ikke med at komplett har oppgradert de... har hatt min i en uke nå... kjøpt hos komplett.no for 4790,- og fikk den 2 dager etterpå..

edit: glemte at det var 355 du spurte om hadde trøbbel!

Active
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    405
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    drit i watt gå etter den tyngste