Får ikke lyd fra receiver (Pioneer vsx916) via hodetelefonforsterker (Argon HA1)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Får ikke lyd fra receiver (Pioneer vsx916) via hodetelefonforsterker (Argon HA1)

Hei, jeg er en typisk nybegynner, og håper noen kan hjelpe meg... Jeg har kjøpt meg en hodetelefonforsterker av typen Argon HA1, denne skal jeg bruke sammen med min receiver, en Pioneer vsx916. Tilkoplingen er nokså enkel, det er liksom ikke så mange alternativer. Jeg har prøvd å kople Argon'en til via begge de to linjeutgangene (cd-r/tape/md og dvr/vcr) på receiveren, men resultatet er det samme - ingen lyd i hodetelefonene. Det står på hifi-klubbens sider at forforsterkeren kan koples til en hvilken som helst linjeutgang. Jeg har prøvd å finne ut om jeg må gjøre noen instillinger på receiveren, men finner ikke ut av det. Kan det være at jeg må endre noen innstillinger på recieveren for å få dette til å funke?

Setter pris på alle tips og ideer.....

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,660
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av -SveinS-