Rotel RB-1050 og B&W DM604 S3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rotel RB-1050 og B&W DM604 S3

Jeg har en NAD T763 som jeg bruker i et hjemmekino oppsett mot B&W DM604 S3. Når jeg hører på musikk blir receiveren for tam i bunnen, og jeg lurer derfor på om biamping med 2 x RB1050 vil gi et merkbart løft? Eller bør jeg opp på 2 x 1070 isåfall? Flott hvis noen har formening!

Active Superbit sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    347
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har samme høyttalere som deg, og kjøpte for en måned siden Rotel 1075. Har bi-ampet to og to kanaler til frontene, og den siste kanalen til centeren. Lyden er utrolig klar og fantastisk kontroll, men syns det er lite trøkk/dyp bass. Godt mulig det bare er jeg som forventet for mye? Men tror B&W må ha ganske kraftige saker for å sparke skikkelig i fra seg. Eller kanskje en annen type forsterker? Usikker, men der fikk du min erfaring ihvertfall

Newcomer superpoint sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har samme høyttalere jeg også. Recivern ble for tam for de, så jeg klinte til på en Rotel RB-1090. Da skal jeg si det virkelig ble liv i de. Tror to stk. RB-1050 blir litt i det minste laget da, men jeg kan ikke utale meg da jeg ikke har så godt peiling. Men jeg vil tro to stk. RB-1070 vil holde.

Men jeg ville vente med å eventuelt bestille til en med god peiling svarer

Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for innspill. Det er jo skrevet mye på forumet her angående effekt til DM604 S3, men ingenting angående RB-1050. Jeg tror nok og at 2stk 1050 blir for lite (men bedre enn receiveren) til å gi DM604 det de fortjener. Har enda ikke handlet, men det som står høyest på ønskelisten er Parasound NC2250. Gjerne 2stk for bi-amping.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •