Denon 1909 forsvunnet?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon 1909 forsvunnet?

Finner ikke Denon 1909 på hifiklubbens sider lenger.
    Noen som vet om det kommer en ny modell?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er også på utkikk etter 1909, så jeg ringte dem å hørte. Fikk til svar at de ville ha ut et parti med 1709 først. Ikke vet jeg hvorfor, men det var det de sa. :neutral:

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørte litt for en på jobb i dag jeg også, 1909 hadde de ikke her heller, de ville ikke fortelle om de fikk inn flere av dem, eller om det kommer en arvtaker.
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!
    Har akk kjøpt en Denon 1909, og koblet den til på tv og playstation 3, gjennom HDMI! Det som plager meg er at det står "MULTI CH IN 7.1. Har sett at det skal stå TRUE HD. Den BLÅ lampa som skal lyse blått lyser heller ikke når jeg starter en blueray film! Noen som vet åssen jeg fikser det?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og til de som lurte på hvor 1909 var, så er det ikke noe med at de vil selge ut eldre produkter før... Denon sitt lager og produkjon i Danmark er HELT tomme for 1909. Kjøpte den siste de hadde på HIFI KLUBBEN i Drammen idag, og han sa at vis jeg ventet og denne ble solgt, så måtte jeg antagelig vente til langt ute i Mai-Juni for å få en! håper det var til hjelp

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Merket det jeg også! Akkurat i det jeg hadde trykt på bestill knappen eller hva det sto på den, på hifiklubben.no og gikk til bake for å lese litt om den igjen var den borte! Kjøpte jeg den siste de hadde der da eller? :P

Hvor lang tid tar det forresten ca tror dere før jeg får den egentlig? Bestilte på lørdagskvelden og bor i Hønefoss

Sry Off Topic :/

Mvh Olav B, G

Intermediate dvdjan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av emil992
    Hei!
    Har akk kjøpt en Denon 1909, og koblet den til på tv og playstation 3, gjennom HDMI! Det som plager meg er at det står "MULTI CH IN 7.1. Har sett at det skal stå TRUE HD. Den BLÅ lampa som skal lyse blått lyser heller ikke når jeg starter en blueray film! Noen som vet åssen jeg fikser det?
    Vel siden PS3 ikke kan sende HD lyd ut som Bitsream så vil nok TrueHD og DTS HD ikke komme i displayet på Denonen. Men du får HD lyd med HDMI da PS3 står for dekodingen og sender lyden som PCM til forsterkeren

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne vurderte jeg selv veldig sterkt. Nå er jeg mer usikker. Finnes det gode alternativer?
    Hvordan vil feks DENON AVR-2808 være i forhold?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •