Onkyo 705 tilkoblinger

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer JLmorten sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Onkyo 705 tilkoblinger

Har hat min SR705 koblet til med coax til dvd spiller. fåt meg PS3 nå, og pga ikke liker optisk så bruker eg nå HDMI fra DVD og PS3 via Reciveren.
    Men da får eg ikke opp de vanlige greiene i displayet, når eg tidligare spilte film kom det opp Dolby digital i displayet, eller DTS dersom DVD støttet dette og eg valgte det. nå står det DVD Multich eller GAM Multich etter om eg bruker dvd spiller eller PS3`en.
    kommer dette opp i displayet når den spiller DD-lyd via HDMI eller skulle det komt opp Dolby Digital ved bruk av HDMI også?
    Var lettere og forstå hva lydformat den spiller av ved Coax tilkoblet.....

Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må retta meg sjøl litt, har stilt litt i menyene, dvd spilleren var ikke satt riktig. har nå satt DVD spilleren til lyd ut via HDMI og når eg setter in en film da går den over i Dolby digital i displayet og det vises DD med rød lita skrift. att samme film i PS3`en, og det står kun Gam Multich, og trykker på ene valgknappen, trekante eller firkanten så kommer det opp infolinje i toppen, men lyd spor osv bit hastighet osv, og der står det Dolby D5.1, noe som tyder på PS3`en sen der ut DD, men i reciver står det ikke det.

Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    trudde det var mange med Onkyo reciver som viste noe om dette