Simpel kar med simpelt behov?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Simpel kar med simpelt behov?

Info om kilder og hva jeg har
    PS3 (HDMI)
    XBOX360 (HDMI)
    PopcornHour (HDMI)
    GET TV (IKKE HDMI enda, Scart)
    WII (Scart/komponent

Høytalere:
    En Logitech PC pakke som var THX godkjent. Kjøpt for 4-5 år siden. Har optisk ingang og er 5.1..

Gavekort på 3000,- på AVshop.no

Det jeg håper noen kan hjelpe meg med er følgende. Jeg ønsker en rimelig forsterker som støtter alle kildene inn, og som kan sende dette ut til de høytalerene jeg har.

Helst skulle forsterkeren hatt 2 hdmi utganger da jeg har lyst på 2 tv'er, men det får vente.

Jeg har planer om å investere i et anlegg også, men ønsker ikke bruke mye penger på det heller. Jeg er alså en simpel kar med simple behov prismessig. Jeg krever veldig lite hva gjelder ekstrem lyd.. Jeg har et anlegg jeg er ok forøyd med, men vil bare ha 1 kilde jeg justerer lyden fra.

Tusen takk for svar/diskusjoner Gleder meg til hva dette kan bli..

Active
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    315
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Hvilke budsjettrammer er det snakk om? Skal du kun bruke gavekortet eller har du mer kroner på lur?

Jeg vil uansett tro at en hvilken som helst sorroundforsterker kjøpt på avshop er overkill når det gjelder å drive et sett med logitech høyttalere, men har man ikke pengene til å kjøpe høyttalere så har man ikke pengene.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Penger er egentlig ikke et problem i dette tilfellet, men jeg vil utfordre flere til å se om det finnes en veldig billig, men god løsning.

Gavekortet håper jeg å kunne få brukt til dette formålet da jeg ikke vet hva annet jeg skal bruke det til. Jeg antar at jeg må spytte inn en del i tillegg

Intermediate hifi-Sondre sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du ha 2 HDMi utganger må du nok opp på minst 7-8 000kr. Vist du klarer deg med en utgang vil jeg anbefale yamaha 663 og pioneer VSX-918V.

Ellers har også soundgarden flere tilbud på H/k forsterkere, men di har et litt ugjevnet rykte når det gjelder kvalitet...

Active whitenr9 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor skal du ha en forsterker til aktive høyttalere? Du trenger jo bare en audio-switch.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ønsket er på sikt å kvitte meg med Logitech anlegget.. En audio-switch blir bare en midlertidlig løsning.

Jeg håper bare jeg kan få brukt gavekortet + noen tips til å ende opp med et billig nytt anlegg

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •