Valg av sony receiver - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ksundnes
    Jepp sikker på at det er forsterkeren som lager lyden. Den skjules forsåvidt fort av lyd, men er det stille er den lett å kjenne igjen. Ikke så lett å retningsbestemme den, den er liksom overalt i rommet.
    Den lyden skal ikke være der, det er nok en feil et sted, jeg ville prøvd å koble fra allt og bare ha receiveren på(slå av alle apparater i nærheten).

Lyden ligner på den som jeg hadde, men min kom i høyttalerene. Det var spesiellt get boksen som støyet...fant det ut pga at lyden forsvant da jeg koblet fra antenneledningen, flyttet så strømledningene til den siden av racket som ikke har noen bokser/signalkabler. Nå er det helt stille

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvordan er 3400ES og S550 til avspilling av vanlige CD plater? Har hørt at blant annet samsung sine Blu ray spillere er temmelig langt bak H/K, NAD etc på dette området?. Lurte derfor på hvordan SONY presterer?
    Tenkte ev. på DG820 samt SS350/550 i kombinasjon som musikkanlegg(kun stereo for meg), med 2 stk. DALI 505. Dette skulle vel sonyen klare å drive og gi litt trøkk.

Curious!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •