Klasse D vs Klasse... - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 62 av 62
    Intermediate Purolatino sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av k_s
    Ja, splitter ny av et merke jeg er glad i: Primare : I32
    Kan bare beskrive dette som merkelig. Har du testet nyere produkter med klasse D? Har hørt det var en del problemer med eldre modeller. Står noe om at Primare har gjort en del med ny teknolgi som skal fikse forvrengningen som visstnok har følgt med gamle klasse D forsterkere: http://www.primare.net/assets/_manag...esignBrief.pdf
    Hei

Utrolig synd at forsterkeren ikke leverte etter forventningene dine, som du sier var det en lekker sak den Primare forsterkeren.
    Forstår egentlig hva du mener, klasse a/b og klasse d låter forskjellig, opplevde det samme som deg første gangen jeg hørte på en klasse d forsterker, lurte på hva dette var for noe søppel ! Men har som sagt senere fått hørt endel mer på forskjellige klasse d forsterkere og de er som med klasse a/b forsterkere, de låter forskjellig de også. Prøv å gi Primaren litt tid, kansje det ikke låter så ille etter litt tilvenning?, kjipt å bruke såpass med penger å oppleve at det ikke leverer. Har du ikke muligheter for å bytte/levere inn igjenn? Håper dette ordner seg for deg !

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Purolatino
    Hei

Utrolig synd at forsterkeren ikke leverte etter forventningene dine, som du sier var det en lekker sak den Primare forsterkeren.
    Forstår egentlig hva du mener, klasse a/b og klasse d låter forskjellig, opplevde det samme som deg første gangen jeg hørte på en klasse d forsterker, lurte på hva dette var for noe søppel ! Men har som sagt senere fått hørt endel mer på forskjellige klasse d forsterkere og de er som med klasse a/b forsterkere, de låter forskjellig de også. Prøv å gi Primaren litt tid, kansje det ikke låter så ille etter litt tilvenning?, kjipt å bruke såpass med penger å oppleve at det ikke leverer. Har du ikke muligheter for å bytte/levere inn igjenn? Håper dette ordner seg for deg !
    Tror du misforstår. Har ikke kjøpt denne forsterkeren. Hadde den kun på hjemlån for test med tanke på kjøp. Leverte den inn igjen i dag. Mine gamle Primarer står her fortsatt. Synes bare det var interresant at det var såpass ulik lyd. Ble litt nysgjerrig på om det kunne være forsterkerteknologier eller tilfeldigheter. Det blir garantert test av klasse d igjen, det har nok kommet for å bli. Tenkte faktisk tanken med tilvenning som du nevnte når jeg testet i går, men når jeg synes den ene spiller så mye bedre enn den andre blir det vanskelig.

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •