surroundreceivere med 2 høytallere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

surroundreceivere med 2 høytallere

Hei

Vurderer å kjøpe en receiver, men har bare to høytallere og har ikke mulihet for flere i stuen på nåværende tidspunkt. Lurer bare på hvordan dette blir. Jeg vil i det minste få hd lyd i stereo?

Dette er nok et dumt spørsmål, men dette er bare for se om dette er et dårlig kjøp.

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det spørs jo hvilke kilder du har tenkt å spille fra også da? Hvor langt tidsperspektiv har du til å få flere høytalere - 1 mnd /3 år? Hvilke høytalere har du? Har du plass til to,så kan du vel ha en senter også? Hvis du har tenkt å oppgradere om ikke så lenge,så ville jeg vel valgt en surround-reciver klar for alle nye lydformater! Hvis det er en stund til,ville jeg vel sett meg om etter en brukt stereoforsterker! Får vel mest for pengene der vil jeg tro?
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Intermediate Evelen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noe poeng med center når man har to fronter?
    Kan ikke se for meg at det blir noe annerledes en at begge frontene spiller samtidig.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •