Trenger ny surround reciever

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger ny surround reciever

Min gode gamle onkyo tx-ds555 begynner å tulle med lyden, så jeg tenker det kanskje er på tide å kjøpe en ny forsterker... Har noen jamo høytalere med 2x5" element i hver, å sammen med onkyoen har dette funket helt topp for meg. Så kunne tenkt meg en forsterker med ca samme ytelser som onkyoen. Men har kje tenkt å legge så mye mer enn 5000 i det.
    Så det jeg lurer på er om det er noen her som har noen gode forslag til en ny forsterker.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du har vært fornøyd med Onkyo, så kanskje det er veien å gå? De har jo et par modeller å velge i, men 576 kan kanskje være et greit valg, mener de har den under 4000,- hos Netshop.

Jeg har hatt to Onkyo før Yamahaen jeg har nå, var fornøyd me dem, og ble enda mer fornøyd med Yamaha. RX-V663 er vel en kandidat i så fall. Brukeren X3MHC her inne kan gi deg gode priser på Yamaha, jeg handlet via ham.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Overså at det var problemer med eksisterende forsterker. ops:

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,669
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjelper vel ikke å kjøpe effekttrinn,hvis onkyo'en tuller med lyden?
    Hiv deg på en 606,eller følg rådet om yamaha 663! Den har vel også pre out (tror jeg),det har ikke 606'en. Ellers er vel Pioneer 1018hk en het kandidat om dagen. Har storebror lx 51 nå,og er veldig fornøyd. 1018 har vel omtrent samme forsterker del. Er vel kansje mulig å få den ned mot 6000,-,kansje under nå på nyåret! DEn har også pre-out!
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Intermediate hifi-Sondre sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde nok gått for en Yamaha(min favoritt) eller en Pioneer(kommer ann på hva som matcher høytalerene), Dette er to merker av høy kvalitet og kommer med pre-out i din pris klasse, muligt Onkyo har pre-out på den nyeste modellen i 5000kr klassen, men det hadde ikke Onkyo før iallefall....

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vært å kikket litt i dag, å kommet over Harman kardon avr 255 og onkyo 606. Begge Får jeg for 5000kr. Ser onkyoen har kommet best ut i testen til lyd og bilde. Men faller litt for designet til harman kardon fremfor onkyo sitt. Tror nok jeg kommer til å kjøpe en av disse. Takker for raske svar.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    då va avr 255 bestilt... får på torsdag å eg gleder meg=). fikk og patos basic mk2 senter i posten igår. fra komplett. funket hvertfall bedre enn den gamle pioneren=)
    Venter også på noen cerwin vega sattelitt høyttalere som eg skal ha bak.

Intermediate hifi-Sondre sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Azzkill
    då va avr 255 bestilt... får på torsdag å eg gleder meg=). fikk og patos basic mk2 senter i posten igår. fra komplett. funket hvertfall bedre enn den gamle pioneren=)
    Venter også på noen cerwin vega sattelitt høyttalere som eg skal ha bak.
    Kjøpte samme senter som deg for noen dager siden, og den er utrolig stor og ikke minst god til prisen! Di kan da ikke gå i pluss etter å ha solgt en senter på 11kg til 200kr Må si meg mer enn fornøyd med min iallefall

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig at den er super til prisen. Ble overraska over kor stor og tung den er. Står jo i beskrivelsen, men er no aent når du har den forran deg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •