Denon AVR 4305 døde i går

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon AVR 4305 døde i går

Hei!
    Min gamle receiver gikk i går tapt etter en hard omgang med singstar.. Kjøpte denne i septemper 2005, så HI-FI klubbens pluss forsikring gjelder fortsatt, så det blir vell mest sannsynlig en ny etterhvert. Min erfaring med pluss forsikringen er imidlertid at prosessen tar ganske lang tid, først inn til verksted for å se hva som er galt, og det skal vurderes om det lønner seg å reparere den eller ikke, så kommer forsikringsoppgjøret osv osv.

Spørsmålet er da om jeg kan kreve å få en receiver på lån i mellomtiden?

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GøranB
    Hei!
    Min gamle receiver gikk i går tapt etter en hard omgang med singstar.. Kjøpte denne i septemper 2005, så HI-FI klubbens pluss forsikring gjelder fortsatt, så det blir vell mest sannsynlig en ny etterhvert. Min erfaring med pluss forsikringen er imidlertid at prosessen tar ganske lang tid, først inn til verksted for å se hva som er galt, og det skal vurderes om det lønner seg å reparere den eller ikke, så kommer forsikringsoppgjøret osv osv.

Spørsmålet er da om jeg kan kreve å få en receiver på lån i mellomtiden?
    Normalt, hvis rep tar mer enn 1 uke har du rett på låneforsterker, ikke nødvendigvis samme type men noe tilsvarende. Gjelder fortrinnsvis ved garanti/reklamasjon. Sjekk hva som står i forsikringsvilkår.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner. Leste her men fant ikke noe om akkurat det..:Pluss Forsikring

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kondolerer. Men hva var det du gjorde som drepte forsterkeren? Den skal da tåle en film eller femtitusen, og et par-tre tusen runder Singstar, uten å bøte med livet?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, ikke sikker. Men den har fått kjørt seg de siste 3 årene, det i kombinasjon med at luftingen inn inn til rommet ikke var på kvelden det skjedde kan nok være årsaken. Ettersom det ikke går strøm inn på den, virker det som at strømforsyningen har gått, noe som kan tyde på at mye er gått tapt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •