spørsmål angående TDA2200

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

spørsmål angående TDA2200

hei der folkens nå har det seg slik at jeg ikke har room perfect på min 2200 og ikke har jeg råd til å kjøpe det heller. men denne forsterkeren har svært god EQ og andre innstillinger, så er spørsmålet mitt følgende: hvilke greie programmer finnes til pc, som jeg kan bruke for å stille den inn. helst noe alle det systemet til Velodyne, bare at frekvensen må gå fra 20hz til 20Khz og ikke fra 20hz til 120hz, eller om noen i det hele tatt har tips til hvordan jeg greiest og med best resultat kan få stillt den inn

Newcomer Journeyman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om andre programmer enn Lyngdorfs sine egne. Lyngdorf - Product - TDAI 2200

Når du har fått kontakt med TDAI fra din pc så kan du lese DSP setup manualen.

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Journeyman
    Vet ikke om andre programmer enn Lyngdorfs sine egne. Lyngdorf - Product - TDAI 2200

Når du har fått kontakt med TDAI fra din pc så kan du lese DSP setup manualen.
    de programmene hjelper meg bare til å få kontakt med forsterkeren og gir meg oversikt over alle innstillingene jeg kan gjøre på forsterkeren, men ingen programmer som kan hjelpe meg å få lyden bedre. blir vell til at jeg må få tak i DB måler og gjøre det på den svært tungvinne måten. hvis det er noen i kr.sand område som har lyst til å hjelpe meg med å kalibrere anlegget mitt, og få det skikkelig er det bare å ta kontakt

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan jo spørre igjen, bruker du Lyngdorfen som effektforsterker til fronterne, hvorfor ikke da kalibrere anlegget med 3808 sin romkorreksjon da? Det går automatisk, og mikrofon har du jo....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •