Trenger hjelp med Pioneer VSX-LX51

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp med Pioneer VSX-LX51

Jeg har akkurat fått min forsterker på plass og koblet til alt av utstyr. Alt fungerer..

Men.. Jeg benytter meg av HDMI svitching og har da HDMI1 og HDMI2 som jeg henholdsvis kjører en pc inn på og en Dreambox.

Hvordan kan jeg sette opp systemet slik at jeg kan trykke på tv på fjernkontrollen og den da velger riktig HDMI. Det går en optisk kabel fra dreamboxen til den optiske inngangen på forsterkeren. Jeg får da kun lyd når jeg trykker på TV ikke bilde. Bilde kommer om jeg trykker på HDMI.

Jeg har finni valget på oppsettet hvor jeg kan velge input source, men det er ikke mulig å velge HDMI her,

Noen tips.

Newcomer runejj sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal bare være å trykke på setup og ned til input setup. bla til du kommer til TV SAT og og velge riktig hdmi input + digital input

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,664
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må inn på other setup,og sette hdmi controll til off! Så går du inn i input setup. Velger tv sat,og går ned og velger hdmi imput 1 el 2.
    Tror hvertfall det er sånn. Har ikke prøvd det selv ennå,fordi jeg bare har blyray via hdmi ennå!
    Men prøv det hvertfall! Fornøyd ellers eller?
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sent svar

Er veldig fornøyd med den. Eneste problemet jeg har er at jeg forsøker å sende HDMI(bilde) mellom den som kommer fra en Linux boks. Dette fungerer dårlig. Så derfor går denne rett i TV og lyd til forsterker, ikke perfekt, men close

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •