Hva kan jeg bytte ut HK 970 med? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer Mari1981 sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

8-)

Newcomer preje sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    249
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mari1981
    Prøvde med en original-CD i en gammel dvd-spiller jeg har nå, som jeg ikke bruker til vanlig. Og nå hørte jeg lyd i høyttalerne fra og med -79, og -30 ble ganske høyt... Så da er problemet løst Ble jo dén forskjellen. Akkurat som jeg har fått meg ny forsterker.:wink: :grin: :wink:

Men et spm til: Om jeg brenner en plate fra pc-en og kjøper en dvd-spiller som kan spille av brent/mp3-plater. Vil lyden bli bedre om jeg spiller den brentplaten gjennom en dvd-spiller, enn gjennom CD-rommen? (Istad prøvde jeg bare en original-CD.)
    "Va're itte det jeg trudde!?" :grin: Grattis med "ny" forsterker :wink:

Så lenge du har en dvd-spiller som har nogenlunde god gjengivelse av cd-lyden, vil brente plater fungere helt fint og mye bedre enn cd-rommen din, (det har du jo nettopp fått bevist ) men den må da være brent som lyd-cd og ikke som mp3-cd. Og så handler det litt om bitraten til mp3 filene, men ikke sikkert du hører forskjell på det :wink:

Tips til rimelige dvd-spillere med bra cd-lyd er Cambridge DV-86, DV-89. Kan fåes på brukten for rundt høvdingen, pluss minus. Men rett skal være rett - de kommer ikke opp i mot dedikerte cd-spillere.

Newcomer Mari1981 sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av preje
    "Va're itte det jeg trudde!?" :grin: Grattis med "ny" forsterker :wink:

Så lenge du har en dvd-spiller som har nogenlunde god gjengivelse av cd-lyden, vil brente plater fungere helt fint og mye bedre enn cd-rommen din, (det har du jo nettopp fått bevist ) men den må da være brent som lyd-cd og ikke som mp3-cd. Og så handler det litt om bitraten til mp3 filene, men ikke sikkert du hører forskjell på det :wink:

Tips til rimelige dvd-spillere med bra cd-lyd er Cambridge DV-86, DV-89. Kan fåes på brukten for rundt høvdingen, pluss minus. Men rett skal være rett - de kommer ikke opp i mot dedikerte cd-spillere.
    takk for hjelpen.

Så en ren cd-spiller man ikke kan spille dvd-filmer på, er bedre enn en som kan spille av dvd også?

Du sier at mp3 vil høres dårligere ut enn "vanlig" brent-cd, men vil ikke en
    mp3-plate også høres bedre ut gjennom en spiller, enn gjennom cd-rommen/pc-en?

Kjøper ikke vanlige originalCD-er, så en vanlig CD-spiller uten mulighet til avspilling av DVD vil jeg ikke ha.

Takk for dvd-tipset.:wink:

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •