Hjelp med valg av ny hjemmekinoreceiver - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg får vel ta turen bort på hifiklubben avdeling Trondheim og høre etter. Ergrer meg fortsatt at jeg ikke aner hva som er galt med den gamle forsterkeren. Kanskje jeg skal ta med den bort og se om de kan sjekke den opp mot noe annet utstyr.

Sølv går greit for min del igrunn, så den forsterkeren kan nok vurderes. Antall HDMI kan kanskje være minus, men jeg greier meg nok foreløpig. Har dvd og dekoder som skal kobles til foreløpig bare. PS3 eller bluray kommer nok ganske snart.

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shanky
    Har en NAD t751 som har sluttet å fungere som den skal. Vet ikke hva som er feilen, men den den greier ikke lenger kjøre sorroundlyd (stemmene forsvinner). I stereo fungerer den fortsatt. Har hele tiden vært fornøyd med denne, men det er vel sikkert ikke noe vits å sende på rep? (i forhold til kostnad i forhold til verdi?)

Derfor lurer jeg nå på å kjøpe meg ny hjemmekinoreceiver. Har Dali 8008 med matchende dali senter- og bakhøytalerel. Hvilken receiver burde jeg gå for? Kan evt vurdere 7:1, og må da i tilfelle også ha meg et par sidehøytalere. Vil helst ikke bruke alt for mye penger på dette, og er derfor ute etter mest mulig for pengene.

Sjekk ut Yamaha RX - V663 ..Har den selv og er godt fornøyd med den..
    Hjemmekino.no - Produktdatabase - Yamaha RX-V663

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lest mye bra om Yamaha her inne, og den der kan kanskje være et alternativ. Prisklassen er også fin. Hvor kraftig er den? Har skjønt at oppgitt watt ikke er særlig til å legge vekt på. Jeg vil gjerne ha en receiver som er en smule kraftigere enn min gamle.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •