Hvilke forsterkere passer mine høytalere ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilke forsterkere passer mine høytalere ?

Jeg har et par høytalere Jamo Classic 6, med tekst "Long term power" 100W og "Short term power" 140W.
    Ettersom jeg ikke skjønner så mye av dette spør jeg, hva kan jeg kjøpe av forsterker, evt. forsterker og DVD, også CD-spiller til disse høytalere ?. Finnes det en variant som dekker alt dette i en boks ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Long term power" 100W og "Short term power" 140W. Betyr at max effekt høytalerene kan kjøres på over lang tid er 100w og at de tåler en peak på 140w altså over en kort periode.

Ja det finnes komplette løsninger med cd, dvd og forsterker i samme boksen. Men jeg vet ikke om det er noe du burde prøve og drive disse høytalerene med siden det som oftest fører med seg liten effekt og ikke så utrolig god lyd sammenlignet med en integrert forsterker og en dvd/cd spiller.
    Du kan bruke en dvd spiller til og spille av musikk cdene dine.

Hvor mye hadde du tenkt og bruke på elektronikk og hvilken musikk hører du på?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kjøpt NAD Visio Two

Denne ble kjøpt i forrige uke, bra lyd, usikker på om jeg skulle også ha investert i bedre høyttalere, ønsker tilbakemelding på det !

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •