Valg av reciver m.m

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valg av reciver m.m

Heisann, er i prosessen med å flytte inn i nytt hus og da skal hele hjemmkino anlegget byttes ut.
    Har satt en ett ca budsjett på 25k maks for Reciver eller reciver + effektrinn. Lurer på hva som er best av dette. Høytalerene som skal kjøpes inn er ikke bestemmt enda, men Dali ikon 8, B&W CM7 eller DM 683 er hete kandidater. Vil en reciver i prisklassen opp til 25k klare å behandle disse høytalerene eller bør en går for reciver + effekttrinn? Vil gjerne ha noen tips om hva som bør kjøpes i begge kategorier. (tar også imot tips til høytalere i 10-15k klassen)

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    413
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du kan bruke nad t785 med dali mentor 6 funker i massevis. nad t785 vil fint drive de andre du nevner også.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har denne nad reciveren de nye HD lydformatene ? Har Lyst til å skaffe meg disse når jeg først er i gang. HAr sett litt på Yamaha 1900 og rotel 1080 kontra en Yamaha z7. Noen som har noen meninger om hva som er det beste kjøpet av disse 2 ? Ligger totalt rundt samme pris. Er litt usikker på om Z7 er kraftig nok til å trekke de høytalerene jeg har lyst på

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •