Kva ville du valgt og kvifor???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer r-data sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kva ville du valgt og kvifor???

Hei folkens..
    Ja, no sitter eg her å har fått kjøpe dilla igjen..

Har lyst på ny forsterker og står mellom 3/4 valg..
    Kva ville dykk valgt?? kvifor??

Har i dag følgande utstyr:
    Focal Electra BE 1030
    Focal Electra BE 1000 Center
    Focal Electra BE SUB

Yamaha DSP-AZ1 forsterker (som er på HØG tid og få bytta ut,sjølv om den har god kraft og fin klang)

Benq W10000 prosjektor HDMI
    Sony DBP-S300 HDMI
    Pioneer DV-668 HDMI
    Katrin 901 Sattelit med HDMI
    Nitendo Wii

Valget står i dag på følgande:
    Pioneer SC-LX81
    Yamaha Z7
    Onkyo TX-906

Blir først kjøpt ein av desse og så tenkte eg og oppgradere med ein 2chl Parasound eller noko til frontane på nyåret.

Største grunnen til at eg bytter er for å få HDMI switching.. ja ja ja.. kunne reist meg.. men gidde ikkje..
    Så er det jo kjekt med video scaler... Men her er eg litt usikker på kven av dei som er best. Onkyo får jo skryt for sin HQV, Pioneer får litt middels omtale, men har jo støtte for visning av bilder frå nettverk, som er jo KJEKT Å HA!! (sikkert ikkje brukt.. men men) Pioneer får jo skryt på 2chl.
    Yamaha veit eg klang messigt ikkje er så verst på Focal.

Kva ville dykk gjort??
    Er det andre modeller eg heller burde tenke på??
    Forslag og gode innspill takk

Active mikkel rev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av r-data
    Hei folkens..
    Ja, no sitter eg her å har fått kjøpe dilla igjen..

Har lyst på ny forsterker og står mellom 3/4 valg..
    Kva ville dykk valgt?? kvifor??

Har i dag følgande utstyr:
    Focal Electra BE 1030
    Focal Electra BE 1000 Center
    Focal Electra BE SUB

Yamaha DSP-AZ1 forsterker (som er på HØG tid og få bytta ut,sjølv om den har god kraft og fin klang)

Benq W10000 prosjektor HDMI
    Sony DBP-S300 HDMI
    Pioneer DV-668 HDMI
    Katrin 901 Sattelit med HDMI
    Nitendo Wii

Valget står i dag på følgande:
    Pioneer SC-LX81
    Yamaha Z7
    Onkyo TX-901

Blir først kjøpt ein av desse og så tenkte eg og oppgradere med ein 2chl Parasound eller noko til frontane på nyåret.

Største grunnen til at eg bytter er for å få HDMI switching.. ja ja ja.. kunne reist meg.. men gidde ikkje..
    Så er det jo kjekt med video scaler... Men her er eg litt usikker på kven av dei som er best. Onkyo får jo skryt for sin HQV, Pioneer får litt middels omtale, men har jo støtte for visning av bilder frå nettverk, som er jo KJEKT Å HA!! (sikkert ikkje brukt.. men men) Pioneer får jo skryt på 2chl.
    Yamaha veit eg klang messigt ikkje er så verst på Focal.

Kva ville dykk gjort??
    Er det andre modeller eg heller burde tenke på??
    Forslag og gode innspill takk
    solgte min az1 for 3mnd ca.vært helt grei den. gikk til innkjøp av en HIGH END surr.pross. i steden + effekt trinn ved siden av. oi som det ble natt og dag.
    svaret er vel ikke helt i trå med det du spør etter men siden jeg selv har hatt en az1

Newcomer r-data sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av mikkel rev
    solgte min az1 for 3mnd ca.vært helt grei den. gikk til innkjøp av en HIGH END surr.pross. i steden + effekt trinn ved siden av. oi som det ble natt og dag.
    svaret er vel ikke helt i trå med det du spør etter men siden jeg selv har hatt en az1
    Og kva endte du opp med???
    Eg er SVÆRT open for gode forslag..
    Sikler litt på Onkyo 906 som eg ser nett er komt og.. testa ein onkyo 875 når den kom, og den var jo NICE, men sleit med HDMI og prosjektoren. Fekk bilde når det passa den best liksom.. SVÆRT irriterande.. Så solgte den og satt tilbake AZ-1.. Tør eg spør kva du fekk for AZ-1?? eg trenger jo ikkje den lenger.. eller kansje på kontoret??

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikler litt på Onkyo 906 som eg ser nett er komt og.. testa ein onkyo 875 når den kom, og den var jo NICE, men sleit med HDMI og prosjektoren. Fekk bilde når det passa den best liksom.. SVÆRT irriterande.. Så solgte den og satt tilbake AZ-1.. Tør eg spør kva du fekk for AZ-1?? eg trenger jo ikkje den lenger.. eller kansje på kontoret??
    fikk 7500 på finn.veldig fornøyd med det. har ikke kjøpt noe hjemmekinoforsterker .jeg endte opp med denne uten hdmi.kan selvf ikke sammenligne. dette er rå elektronikk på sitt ypperste hdmihttp://www.audioreview.com/cat/amplification/a-v-preamplifier/ead/theatermaster-ovation/PRD_118265_2719crx.aspx

Intermediate BanjoArrne sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva med å vente for så å slå litt på stortromma når SPA22 kommer.Primare skal virkelig ha greid å få til en kjempeforsterker der etter det jeg har hørt fra De som arbeider på Soundgarden,og som har vært å hørt på den hos Primare.Stereo skal visstnok også være helt utrolig bra til å være i en surroundforsterker.To i ett dette altsåKrefter i klasse-D som virkelig sparker fra seg også.

Bare et tips

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    brukt pris for en sånn ligger på 1000-1500$ so you now men husk, dette banker alt av hjemmekinoforsterkere.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •