Ps3 + Kef 3005 + ???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ps3 + Kef 3005 + ???

Er på nippet til å gå til anskaffelse av KEF KHT 3005.2. Sitter i tillegg med Sony's 40D3000 (foreløpig) og en PS3.
    Klør meg daglig i hodet for å finne ut hvilken receiver jeg skal velge (har pr. i dag ingen).

Anlegget skal brukes mest til TV/film, men noe musikk blir det jo alltid...
    Har ikke behov for gode konverteringer fra analoge videosignaler (tv-signalene har vært digitale en god stund...)

På vurderingslisten er:

Yamaha RX-V1900
    Pioneer VSX-LX51
    Onkyo TX-SR806

Alle til ca 10.000 kroner...

- og i tillegg lurer jeg på om jeg egentlig klarer meg med Onkyo's TX-SR606 til 5.000 kroner..?

Hvilken av disse tror dere er best match til KEF-settet? Og hvilke forskjeller er det på disse alternativene for meg som ikke er en veldig audio-kjenner..?

Intermediate LarsGr sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1,947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av snuker
    Er på nippet til å gå til anskaffelse av KEF KHT 3005.2. Sitter i tillegg med Sony's 40D3000 (foreløpig) og en PS3.
    Klør meg daglig i hodet for å finne ut hvilken receiver jeg skal velge (har pr. i dag ingen).

Anlegget skal brukes mest til TV/film, men noe musikk blir det jo alltid...
    Har ikke behov for gode konverteringer fra analoge videosignaler (tv-signalene har vært digitale en god stund...)

På vurderingslisten er:

Yamaha RX-V1900
    Pioneer VSX-LX51
    Onkyo TX-SR806

Alle til ca 10.000 kroner...

- og i tillegg lurer jeg på om jeg egentlig klarer meg med Onkyo's TX-SR606 til 5.000 kroner..?

Hvilken av disse tror dere er best match til KEF-settet? Og hvilke forskjeller er det på disse alternativene for meg som ikke er en veldig audio-kjenner..?
    Har kun forsøkt Pioneer til KEF, og det passer som den berømte hånden i hansken...

LX51 skulle mao være et godt valg...

Evt kan du kikke på 1018(kr.7000,-) som er stort sett lik LX51, bortsett fra at den har bare 2 HDMI-innganger.. Eller kanskje en brukt LX70?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •