Fjernkontroll til Pioneer SC-LX71

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fjernkontroll til Pioneer SC-LX71

Hei godtfolk.
    Har fått min nye reciver inn i stua (fredag) og lurer litt på om fjernkontrollen er defekt.
    Når jeg velger DVD skifter ikke reciver input... Den fungerer på alle (tv,video 1-2-3,blueray osv) men ikke dvd.. Når jeg trykker på hvilken som helst knapp på fj.kontrollen lyser den, BORTSETT fra DVD. Da slukker den momentant. Display på fj.k viser dvd men ikke på reciver. DVD fungerer utmerket når jeg "blar" meg frem via en annen knapp på fj.kontrollen. Da skifter også inngang på reciver.

Forslag??

Ps: Liker ikke tanken på å sende fra meg reciver (ålesund til oslo?) for en fj.kontroll som er defekt. Hva sier Pioneer til dette?
    Og kan jeg gå til Pioneer serviceverksted i Ålesund og kage min nød ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp en Harmony One så blir du garantert fornøyd 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av omac
    Har bestillt en harmony 1000 jeg ... Det hadde jeg nok gjort uansett men litt j***** å kjøpe en forsterker til 16000kr og ikke få ett komplett produkt.

Ps: Har fått beskjed med pioneer support om å finne nærmeste pioneer forhandler og ta det derfra. Skal ta med mailen fra support og oppsøke elkjøp (eller serviceverkstedet til pioneer i ålesund) tenker jeg....

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av omac
    Jeg fatter ikke hvorfor folk kan være fornøyd med disse fjernkontrollene. Å ha talltastene nederst på den er håpløst!

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NoNickAtAll
    Har bestillt en harmony 1000 jeg ... Det hadde jeg nok gjort uansett men litt j***** å kjøpe en forsterker til 16000kr og ikke få ett komplett produkt.

Ps: Har fått beskjed med pioneer support om å finne nærmeste pioneer forhandler og ta det derfra. Skal ta med mailen fra support og oppsøke elkjøp (eller serviceverkstedet til pioneer i ålesund) tenker jeg....
    Er vel et slik serviceverksted i Borgundveien, ved siden av Showtime.. Jeg hadde en Pioneer AVIC-X1R på reprasjon der en gang, og de var hjelpsom den gangen.

Jeg ville hørt med de..

Edit:
    Servicesenteret AS
    Borgundveien 21
    6003 Ålesund
    Tlf.: 70 12 45 92
    Fax: 70 12 18 46

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Pga. overskriften tillater jeg meg å hive meg på her. Hva kan du ellers si om fjernkontrollen? Vurderer nemlig å kjøpe en til min LX70. Vil gjerne ha med lys, dessuten ser den nye mye bedre ut. Du må også gjerne spørre hva den koster og poste her ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Hei!

Pga. overskriften tillater jeg meg å hive meg på her. Hva kan du ellers si om fjernkontrollen? Vurderer nemlig å kjøpe en til min LX70. Vil gjerne ha med lys, dessuten ser den nye mye bedre ut. Du må også gjerne spørre hva den koster og poste her ;-)
    Fikk "nullstillt" kontrollen og da virket alt ok...

Kontrollen er fin den men, fikk min nye Harmony 100 her om dagen og må nok si den er mye greiere og ha med å gjøre. Ikke det det er lettere å justere alt mulig som justeres må , men til daglig bruk er den helt overlegen.

Bruker fortsatt litt den orginale til setup ol. , men er lei av å ha liggende kontroller til dreambox, avreciver, dvd, tv og cd liggende... Logitech klarer denne jobben like godt (bedre pga ett tastetrykk for å skru på alt og kontrollere alt 100 prosent.. ) Og den ser MYE bedre ut en pioneer sin

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •