Flerbruks kino

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Flerbruks kino

Nå har jeg hatt hjemmekino i snart to år, og er egentlig ganske fornøyd, men som årene går så kommer alltid nye ting. Jeg har ikke helt funnet ut hvordan det kan løses og ikke funnet noen andre som har gjort det samme.

KAn jeg få min forsterker til å "bestemme" hvor jeg skal se på ? at jeg kan velge enkelt hvor jeg vil se på tv, eller hvor jeg vil se på dvd eller hvor jeg vil spille spill ?
    Vil ha det slik at jeg ikke trenger å starte pj om jeg skal se en film men kan se den på tv'en og om jeg skal spille kan jeg bare trykke på en knapp også kan jeg spille på pj'en. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, så legger med et bilde.

Har følgende utstyr :
    Benq 7700
    Parasonic 42"
    Yamaha rx-v657
    yamaha dvd
    PS2
    media center pc
    Get pvr

Jeg håper det finnes slik at jeg kan styre alt via forsterkeren bare med noen få knappe trykk.

pc'en er ikke av den nyeste typen, så har planer om å kjøpe bluray spiller og oppgradere den litt, men vet ikke om pj er god nok til dette ? noen som har noe erfaring ?

Takker så veldig mye for noe svar :I

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sjekk ut Logitech Harmony One eller tilsvarende fjernkontroller, den har makroer som du kan programmere. Da kan du lage f.eks "Se film på tv" og "se film på projektor" knapper, den fyrer opp det du trenger og stiller inn riktig kanaler etc.

Vet ikke om det helt løste ditt problem, men hvis yamahen kan sette innganger og utganger på forskjellige kilder skulle det ordne seg (selv uten fjernkontroll).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •