Hei!

Jeg driver å ser litt rundt etter forsterker kraft til 804 Nautilus og HTM3S.. Jeg har veldig lyst til å oppgradere til 802 en vakker dag.

Jeg har sikla litt på Denon POA-A1HD Effektforsterker, men vurderer og Pioneer LX 90 Reciver, det jeg lurer på er om den pioneer'n er kraftig nok til å drive f.eks 802 foran HTM3S og 804 bak..

Sånn jeg tenker å gjøre det idag hvis det blir denon er å bi ampe front og senter og evnt bakhøytallere.. Jeg vil ha en forsterker som er kraftig nok å bra nok til å drive større høytallere i fremtiden..

Har idag Pioneer AX2 Reciver og Denon MKII 2000 ivr effektforsterker,, men føler den effektforsterkeren blir for liten,, pluss at jeg ikke har noe effekt forsterker til senterhøytaleren.....

Er kansje veldig dumt å kjøpe LX 90 med tanke på at det stadig blir ny teknologi i disse, å da er det kansje bedre med en kraftig effektforstrker å bytte ut reciver'n hvis det evnt skulle være noe mann måtte trenge i fremtiden..

Lurer og på hvis det evnt blir Denon POA-A1HD hvordan den blir sammen med f.eks DENON AVR-4308A.. Trenger kansje ikke så dyr reciver hvis mann satser såppas på effektforsterkeren,, vet ikke om den er noe særlig bedre enn 3808A når jeg alikevell ikke kommer til å bruke forsterker kraften i den.. ?...

Kommer nok ikke til å handle idag, men er ute etter tips,, kan godt hende det finnes andre bedre alternativer eller billigere alternativer som er like gode.
Har lyst å ha en kraftig og bra forsterker som kan klare å drive større høytallere i fremtiden,. Er fortiden litt låst med B&W, men så klart er andre bra merker og,, Pioneer er og noe som jeg har vurdert i fremtiden..

Det jeg skal oppgradere i første omgang er: Forsterker, Blu-Ray spiller, og LP spiller. mest sannsynelig i den rekke følgen..