spørsmål vedrørende xtz class A 100 D3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

spørsmål vedrørende xtz class A 100 D3

Hei.

nylig har jeg gjort innkjøp av en komplett XTZ pakke som jeg i utgangspunktet er strålende fornøyd med (XTZ Class A 100 D, XTZ CD 100 & XTZ 99.36)- men jeg har ett par spørsmål som kanskje forumet kan hjelpe med.

I testen jeg leste på forumet av Xtz sin class a100 d2 forsterker ble den brukt som effekttrinn for sub, mitt spørsmål er om dette og kan gjøres for vanlig musikk også, at man eventuelt kjører en forsterker på hver sin høytaler? og eventuelt hva slags preamp man burde bruke? Siden XTZ ikke har sin egen preamp håper jeg noen har gode forslag til hva jeg kan bruke.

Etter hva jeg har forstått på forumet er det en god del med XTZ entusiaster her, lurer på om noen av dere har testet ut forskjellige typer med kabler være seg høytaler og mellom forsterker - cd spiller? Lurer litt på hvilken prisklasse man må opp i for kanskje å åpne lyden litt mer opp hvis dette lar seg gjøre..

(jeg er ganske så grønn på dette, så om spørsmålene mine er på `viddene`får dere unnskylde.:???: )
    Eirik.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Oi, endelig en som har kjøpt cd-spilleren fra XTZ :-) Fint om du har noen beskrivende ord til overs for denne spilleren.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •