ang oppkobling av Get HDpvr til Denon 2309

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ang oppkobling av Get HDpvr til Denon 2309

Hei

jeg er mann på over 45, som prøver å koble et lite hjemmekinoanlegg, og trenger noen råd av dere der ute

Det jeg har er

Samsung lcd skjerm med 4 hmdi inn/utg

Samsung Blue-ray spiller

Get HD pvr med hdmi utg

og i dag har vi kjøpt en Denon AVR 2309 hjemmekinoforsterker

Problemstilling er som følger

Har koblet til lcd skjerm og blue-ray spilleren til forsterkeren, og det er bilde(har ikke koblet ht ennå)

ifølge hifiklubben, så kan HDboksen kobles rett inn ien hdmi kontakt og man får signalene gjennom forsterkeren til tv (håper dere forstår hva jeg mener)

men jeg finner ikke ut av, av hvilken de 3 gjennstående hdmi kontaktene jeg kan bruke på forsterkeren, og nå har prøvd alle de som ikke er i bruk, men jeg får ikke frem noe tv bilde Det er sikkert flere innstillinger på forsterkeren jeg trenger hjelp til, så jeg er takknemlig for hjelp(pga husfreden i heimen)

på forhånd takk

mvh

Tom

Nå har jeg fått inn både bilde og lyd her, så da ser det ut til å gå i orden her, men hvis noen har noen tips, så bare kom med de her

mvh

Tom

Active peter123 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    380
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei,
    Du må nok definiere i forsterkeren hvem HDMI inngang du vil bruke til hvilken kilde.
    Dette gjører du på 3. Input Setup, 1. Assign (se brukerveiledingen for detaljer).

Kan også være sånn at du må definiere at du vil sende ut HD signal på Get boxen i tilegg (husker ikke helt men mener at dette gjøres i menyen skjerm eller lignende).

Lykke til

Peter

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •