Rimelig forsterker til B&W 685. Forslag til kjøp?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer OriginalRed sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rimelig forsterker til B&W 685. Forslag til kjøp?

Mulig denne tråden har vært oppe før, men tillater meg poste en ny tråd, da jeg ikke har kommet over poster som omfatter rimelige forsterkere til denne høyttaleren.

Spørsmålet er da som følger: Skal gå til innkjøp av B&W 685, og lurer på om noen har tips til en rimelig stereoforsterker til disse høyttalerne?

Budsjettet mitt ligger på 3-4000 kroner.

Lurer også på hvor mye forskjell det er på B&W 686 kontra 685 modellen. Er interesert i god lyd, og ikke nødvendigvis mye/høy lyd.

Er ganske blank på anleggsfronten, så fint med litt hjelp! :-)

Newcomer azerty sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du klarer deg på havregrøt i en uke, så har HifiKlubben et svært godt tilbud på Cambridge i disse dager.

Stereo - Stereosystem | Hi-Fi Klubben: CAMBRIDGE 640A v.2 + 640C v.2 stereoanlegg

Du får kun sølv, men sparer en hel haug.

Ellers har jeg en forkjærlighet til NAD i denne prisklassen. F.eks NAD C355BEE ligger på 4.500,- hos HifiKlubben. Littegrann over budsjett igjen, men masse kraft. Nok til å drive etterhvert større høyttalere også.

B&W 686 kontra 685. Har ikke hørt på noen av disse høyttalerene, men 685 går noe dypere ned i frekvensområdet. Mer bass i dem.

Newcomer henriktes sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har hørt cambridge forsterkere med disse b&w høyttalerne, med gode kabler(synergistic research)...det låter nydelig rett å slett....og jeg har prøvd MYE forskjellig og har en del erfaring.

azur serien til cambridge passer bra syns jeg..god match.!! klar anbefaling! finnes av å til på bruktmarkedet... 640.A f.eks

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •