Høytalere til en gammel Denon 1801

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Høytalere til en gammel Denon 1801

Hei!

Har ikke hadd hjemmekino nå på år og dag. Og det jeg har igjen av det gamle er en Denon 1801 som har fått stått i kjelleren hos mine foreldre og støvet ned. (Diplodocs - Bruksanvisning DENON AVR-1801 & BrukerhÃ¥ndbok DENON AVR-1801 & Brukerveiledning DENON AVR-1801 - Product Brochure - Engelsk)

Tenkte det var påtide å få ordnet med litt lyd på leiligheta mi, så spørsmålet er vel, er min gamle Denon 1801 fortsatt grei å bruke på nye dvd spillere osv?

Tenkte på å gå til innkjøp av Patos pakken hos komplett (Komplett.no - Patos surroundpakke, 2stk Basic 310, 2stk Basic 110 og 1stk Basic 210C) siden de skal gi my lyd for en litn penge.

Og må vel sikkert gå til innkjøp av en subwoofer.

Tenkte jeg skulle spare kostnadene på reciever inntil videre, og heller holde meg til min kjære denon i et år til så jeg får spart opp penger til en kraftigere reciever.

Takker for alle svar

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denon 1801 har 2 optiske utgenger så den kan motta lydsignal fra dvd/blu-ray spiller, riktignok ikke hdlyd men dd5.1 & dts. Bilde signal kan kobles til tv/projector med hdmi eller component. Vil anbefale deg å gjøre slik du har tenkt og heller bytte til en nyere reciever når anledning byr seg.

Edit. 1801 har ikke component inn

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alright, takk

Da får jeg vel bare kjøre på som planlagt
    Godt å vite at de 6000 jeg brente på en forsterker 7-8år siden fortsatt kommer meg til gode ;P

Men så fort jeg får satt opp høytalere/subwoofer tar det vel ikke lenge før jeg får lyst til å bytte den ut tenker jeg

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •