Hjelp: Forforsterker til Halo JC1 !

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    222
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp: Forforsterker til Halo JC1 !

Hei nettopp kjøpt meg JC1 blokker men trenger en forforsterker. Har ikke allverdens budskjett foreløpig. Trenger en forforsterker som funker bra og kommer til å skifte den med tiden. Har lyst på EC 4.8 etterhvert.

Har budskjett på 10 000 kr. Hvordan er Halo P3. Kan få denne brukt for rundt 5k. Noen som vet hva som funker best. Hører på all musikk men mest rock og musikk med trøkk i.

Takk for hjelp.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Halo P3 gjør nok den jobben bra. Og er vel ikke problem og selge videre om du skal ha noe bedre senere.

Gratulerer med noen svert bra blokker.

Intermediate hamtor sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    621
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av valo79
    Hei nettopp kjøpt meg JC1 blokker men trenger en forforsterker. Har ikke allverdens budskjett foreløpig. Trenger en forforsterker som funker bra og kommer til å skifte den med tiden. Har lyst på EC 4.8 etterhvert.

Har budskjett på 10 000 kr. Hvordan er Halo P3. Kan få denne brukt for rundt 5k. Noen som vet hva som funker best. Hører på all musikk men mest rock og musikk med trøkk i.

Takk for hjelp.

For å få ut potensialet i JC1, så må du ha en høykvalitets forforsterker.
    Halo P3 vil ikke rettferdiggjøre JC1 blokkene. Du kan jo sikkert begynne med en P3, men da kan du glede deg stort til budsjettet er på plass slik at du kan oppgradere. Det er overraskende mye å hente med en super forforsterker på JC1. Uten å ha hørt EC 4.8, så tror jeg den vil være veldig bra på JC1.

Jeg personlig bruker i dag en JC2 på mine JC1-blokker, og det er en veldig god match.

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av valo79

Takk for hjelp.
    Tipper P3 vil gjøre en meget god jobb sammen med JC1.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •