Ny surroundreceiver med alle lydformater

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Tulling sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny surroundreceiver med alle lydformater

Jeg har i dag en Pioneer VSX-AX4 asi som jeg er meget godt fornøyd med, men kunne tenke meg en receiver som formidler de nye lydformatene og i tillegg har nettradio.

Jungelen av produkter der ute er stor og jeg er en enkel gutt fra trøndelag uten full oversikt over markedet. Hvis jeg skal bruke 10-15.000 på en slik, hva anbefales? Hvorfor? Må si jeg har fått en forkjærlighet for Pioneer, men er selvfølglig åpen for andre forslag.

Den jeg har skal selges. Hvilken pris er greit å forlange?

Jeg vurderer en tur på Electroworld til helga for å se om det er noen gode tilbud på receiver og bluerayspiller.

Newcomer Vassis sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    VSX-LX51 har no fått mange lovord og er skodd for framtida.

Ellers er no også Onkyo og Yamaha skarpe konkurentar i dette prissjiketet (kansje dei beste).

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal love deg at disse forsterkerene du tenker på har vært diskutert opp og ned i mente, søk litt rundt på forumet. Stort sett er nesten alle strålende fornøyd med sine kjøp, så det er sikkert best å bare lytte selv.

Men med nettradio kan du vel se på Denon(3808,4308), Pioneer LX50/51, LX60/61 og LX70/71, tror også yamaha 1800 og 3800 har nettradio. Disse pluss Onkyo 875/876 som ikke har nettradio, er de som "hypes" mest og diskuteres ivrigst her i din prisklasse.

Newcomer Tulling sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar så langt. Jeg regner med caset mitt er grundig diskutert her fra før, men det blir litt mye å sette seg inn i. Jeg ønsker først å få opp noen alternativ for så å søke på dem og snevre inn etter hvert. Hva er forskjell på de forskjellige Pioneer-modeller med samme betegnelse +1? 50 kontra 51, 60 kontra 61 og 70 kontra 71. Regner med det er samme forskjell??

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    50/51 etc er oppgraderte modeller som kommer nå, samme gjelder 3800/3900 og 875/876. Er ikke så store forskjeller på de, som oftest en hdmi ut mer etc. Klarer du deg med de gamle modellene så kan du sikkert gjøre noen gode kjøp

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •